Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 198 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 980,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 900,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Володимирівна Єкатериніна |
| Телефон: | +380567670336 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 27.10.2023 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Декоративні металеві вироби, ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання 2.2. Кількість: 2 шт., 16 м. п. 2.3. Місце поставки товару: 49000,Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка 2.4. Строк поставки товару: До 20.12.2023 р. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 16.10.2023 року, UA-2023-10-16-013416-a 4. Дата та час початку Аукціону: 24.10.2023 13:42 5. Дата та час закінчення Аукціону: 24.10.2023 14:05 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП ВАСИЛЕВСЬКИЙ МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 вимагається: « Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.» Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 2. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1 вимагається: «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, згідно Додаток №2 тендерної документації у вигляді листа-згоди та підписаного Додатку №2.» У складі пропозиції Учасника не надано листа згоди з технічною специфікацією 3. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1.3 вимагається: «уповноваженого на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – повною копією паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; У складі пропозиції Учасника надана не повна копія паспорта, а саме відсутні сторінки. Надати повну копію паспорта. 4. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.4 вимагається: «Тендерна пропозиція учасника повинна містити сканований лист-гарантія (лист – підтвердження), за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм перелічених вище нормативних документів.» У складі пропозиції Учасника не надано гарантійного листа. Надати гарантійний лист з переліком нормативних документів. 5. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2 вимагається: «Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. У складі пропозиції Учасника в документі «Банківська гарантія №G1023/2035» надано банківську гарантію в якій невірно вказана інформація щодо тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повенен внести віповідні зміни до банківської гарантії. 6. Відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.3: «Учасник надає гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України» У складі пропозиції Учасника не надано гарантійний лист. 7. Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1.3 : «У разі надання неякісних сканованих документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. У складі пропозиції подається довідка в довільній формі в якій гарантовано, що учасник усвідомлює інформацію зазначену в даному абзаці.». У складі пропозиції Учасника не надано довідку у довільній формі. 8. Відповідно до Розділ VІ Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.4 вимагається: « Учасники у складі пропозиції повинні надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону та Особливостей, із зазначенням самих випадків внесення змін». У складітендерної пропозиції Учасник надав довідку «Інформаційна довідка» в якій не зазначив перелік випадків внесення змін. Доповнити « Інформаційну довідку» з переліком випадків внесення змін. 9. Відповідно до Розділ VІ Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.4 вимагається: «Не надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, передбаченого даною тендерною документацією, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника-переможця процедури закупівлі. На підтвердження Учасником виконання вимоги щодо забезпечення виконання договору надати відповідний гарантійний лист.» У складі пропозиції Учасника не надано гарантійний лист. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.