Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
7 |
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника ФОП КОНОВАЛОВА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА, подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: 1.1. На виконання вимог пункту 2.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасником надано Довідку № 90 від 10.10.2023. Якою підтверджує, що запропонований товар вироблений на території Польщі, а саме – Підприємством TecSolum Industrial Brushes Sp. Z.o.o., однак до довідки не надано підтверджуючі документи. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен: завантажити документи на виконання пункту 2.2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «ДНІПРОТЕХСЕРВІС», подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: 1.1. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 1.1.7. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 1.2. На виконання вимог пункту 1.2 Додатку № 2 до тендерної документації Учасником надано Договір оренди (найму) нежитлового приміщення № 1208/22 від 12.08.2022, але у тендерній пропозиції відсутні поверхневий план розміщення Приміщення та Правила внутрішнього розпорядку офісного приміщення, що знаходяться за адресою м. Дніпро, вул. Каштанова, 11, які є невід’ємними частинами Договору оренди (найму) нежитлового приміщення № 1208/22 від 12.08.2022 відповідно до п. 1.4 Договору. 1.3. У тендерній пропозиції учасник надав довідку про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) від 20.10.2023 № 18, таблиця, якої не відповідає вимогам п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.4. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 4.6. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.5. На виконання вимог пункту 2.2 Додатку № 3 до тендерної документації Учасником надано Контракт № 02.03/2023 від 02.03.2023, але у тендерній пропозиції відсутні рахунки-фактури, які є невід’ємними частинами Контракту № 02.03/2023 від 02.03.2023 відповідно до п. 1.3 Контракту. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен: завантажити документи на виконання пунктів 1.1.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, пунктів 3.1, 4.6, Додатку № 1 до тендерної документації, поверхневий план розміщення Приміщення та Правила внутрішнього розпорядку офісного приміщення, що знаходяться за адресою м. Дніпро, вул. Каштанова, 11 до Договору оренди (найму) нежитлового приміщення № 1208/22 від 12.08.2022 на виконання пункту 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації, рахунки-фактури до Контракту № 02.03/2023 від 02.03.2023 на виконання пункту 2.2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦБУДТОРГ ПЛЮС», подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: 1.1. У тендерній пропозиції учасника відсутній гарантійний лист відповідно до вимог п. 1.1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 1.2. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка/лист відповідно до вимог п. 1.1.6. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 1.3. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 1.1.7. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 1.4. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.5. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.6. У тендерній пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження трудових правовідносин Учасника та особи зазначеної в Довідці про працівників від 20.10.2023 № 09, що не відповідає вимогам п. 2.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.7. У тендерній пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 1.8. У тендерній пропозиції учасника відсутнє рішення про надання згоди на вчинення правочину відповідно до вимог п. 4.4. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.9. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка та інформація відповідно до вимог п. 4.7. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.10. Форма Листа – згоди на обробку персональних даних тендерної пропозиції учасника не відповідає вимогам п. 4.5 Додатку № 1 до тендерної документації. 1.11. У тендерній пропозиції учасника відсутні документи відповідно до вимог п. 4.6. Додатку № 1 до тендерної документації. 1.12. У тендерній пропозиції учасника відсутня довідка відповідно до вимог п. 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен: завантажити документи на виконання пунктів 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, пунктів 1.1, 1.2, 2.1.1, 3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 Додатку № 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.