Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 940 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 04590234 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галушка Михайло Васильович |
| Телефон: | +380445466153 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, вул. М. Закревського, 29 |
12 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання умов п. 1 наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, розділу 2 додатку 2 «учасник повинен надати: Для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі матеріально – технічної бази та технологій, необхідно надати довідку (ки) в довільній формі, яка(і) містить інформацію про: - Наявність та місцезнаходження офісного приміщення, наявність та місце знаходження складського приміщення та/або майданчика, для зберігання товару що є предметом закупівлі, зазначити умови (спосіб) зберігання товару відкритий або закритий та максимальні обсяги товару що можуть зберігатись. - для підтвердження зазначеної інформації про наявність офісного та складського приміщень, необхідно надати документ (копію договору або витяг з такого договору або інший документ), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі зазначеного майна та надає право користування зазначеним майном. На виконання даної вимоги, в складі пропозиції учасником надано договір оренди нежитлових приміщень №1 від 07.04.2021 року. Відповідно до п. 5.1. – строк дії договору 21 місяць з моменту прийняття приміщення. - п.5.2. строк дії договору може бути змінено шляхом укладання в письмовій формі про внесення змін до договору. - п. 5.3.сторони погодились, що після закінчення строку договору, встановленого в п. 5.1. поновлення договору на той самий строк не допускається. Враховуючи наведене, пропозиція учасника в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації. 1.1. На виконання вимоги наведеної в п. 1, в складі пропозиції учасником надано договір оренди №6-243 від 31.12.2020 року. Відповідно до умов вищезазначеного договору, строк дії договору до 31.12.2022 року. Умовою п.10.2 договору, передбачено, що будь-які зміни чи доповнення оформлюються в письмовій формі уповноваженими представниками Сторін, що є невід’ємною частиною до договору. Враховуючи наведене, пропозиція учасника в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. На виконання вимоги наведеної в п. 1 розділу 2 додатку 2 : - для підтвердження взаємовідносин учасника процедури закупівлі з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером та/або іншим суб’єктом господарювання у якого учасник придбав товар, надати копію договору або договорів (інформацію про вартість товару та загальну суму договору учасники можуть не відкривати), обсяг товару що закуповується відповідно договору (договорів) повинен бути не менше 80% від обсягу цієї закупівлі. У разі якщо умови договору не містять обсягу закупівлі або назви товару або відомостей про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, або зазначені відомості не відповідають вимогам тендерної документації, учасники додатково повинні надати лист-гарантію що запропонований ними товар відповідність вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016. У складі пропозиції учасник надає договір поставки № ТД ЛНКо 300823-01 від 30.08.2023 року (договір імпортер) згідно п.1.1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупцеві сіль (надалі -Товар), згідно п.1.2. предметом поставки є «Товар», асортимент, кількість і ціни на який вказано в Специфікаціях (додатках), що є невід’ємною частиною до договору. Також відповідно до довідки про виробника товару, яка надана учасником не вказано який саме товар постачається. Виходячи з наведеного не вдається ідентифікувати, який саме товар Постачальник відвантажив Покупцю. 1.3. на виконання п.1.4. додатку 2: - Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює (надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії). Враховуючи наведене, учасник не підтвердив у своїй пропозиції придбання товару, а тому в даній частині пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 1.4. на виконання п.1. 2. додатку 3 - учасник у складі пропозиції надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) –який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України. Враховуючи наведене, пропозиція учасника в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації. 1.5. на виконання вимоги 1.2 додатку 3: - якщо документ про якість товару наданий виробником оформлений не Українською мовою учасник повинен надати переклад Документу на Українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. У складі пропозиції надано документи які підтверджують якість товару та перекладені на українську мову, однак такі документи не засвідчені нотаріально. Враховуючи наведене, пропозиція учасника в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації. Надати відомості/документи: 1. Надати документ, що підтверджує продовження строк дії договору №1 від 07.04.2021 року. 2. Надати документ, що підтверджує продовження строк дії договору №6-243 від 31.12.2020 року. 3. Надати специфікацію до договору № ТД ЛНКо 300823-01 від 30.08.2023 року. 4. Надати підтверджуючі документи про обсяг товару, що закуповується відповідно до договору (договорів) та повинен становити не менше 80% від обсягу цієї закупівлі. 5. Надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат). 6. Надати документи які підтверджують якість товару з нотаріальним засвідченням. Уповноважена особа Начальник відділу МТЗ ШЕУ Деснянського району Михайло ГАЛУШКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.