Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Голубков |
| Телефон: | +380971281687 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.Максименка Федора, будинок 21-Б |
4 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника ФОП Чайка Богдан Васильович: 1) Відповідно до Додатку № 1 формою «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати заповнену табличну форму з інформацією про Найменування товару, тип та марку*, виробника, країну походження, кількість, ціну за одиницю без ПДВ. Загальну вартість без ПДВ, ПДВ, загальну вартість із ПДВ. На виконання зазначеної вимоги замовника учасник завантажив файл «Цінова пропозиція.pdf», який містить довідку за вих. № 16 від 12.09.2023. з інформацією про найменування товару, тип та марку, виробника, країни походження, кількість (шт.). Проте в завантаженій довідці відсутня інформація, яка повинна бути надана відповідно до форми таблиці, а саме: ціна за одиницю з/без ПДВ, загальна вартість з/без ПДВ, що призводить до не відповідності тендерноїї пропозиції Учасника вимогам додатку № 1 тендерної документації Замовника. 2) Відповідно до додатку № 5 до тендерної документації Учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за встановленою формою у довідці повинна міститися інформація про Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника аналогічного договору Номер та дата укладення аналогічного* договору, предмет договору та строк поставки товару/надання послуг/виконання робіт за договором Сума договору та сума виконання договору. Разом з довідкою також надаються - сканкопiї) аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiї видаткових накладних здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці або сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон); Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив довідку яка містить інформацію про замовника аналогічного договору та суму договору яка складає 5 980,00 грн без ПДВ Проте в складі документів тендерної пропозиції учасника відсутня сканкопія аналогічного договору з Комунальним підприємством «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (ЄДРПОУ 38527798) вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021. Тел. Факс (0332) 730501 e-mail: [email protected] на суму 5 980,00 грн. без ПДВ що призводить до невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника, учаснику ФОП Чайка Богдан Васильович потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції), а саме: 1) Аналогічний договір укладений з Комунальним підприємством «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (ЄДРПОУ 38527798) вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021. Тел. Факс (0332) 730501 e-mail: [email protected] на суму 5 980,00 грн. без ПДВ. Зазначений в довідці на виконання п. 5 розділу 3 та додатку № 5 тендерної документації; 2) Довідку за формою «тендерна пропозиція» з повним обсягом інформації (найменування товару, тип та марку*, виробника, країну походження, кількість, ціну за одиницю з/без ПДВ, загальну вартість з/без ПДВ) відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.