Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 133 333,32 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 333,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Плеса Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380444612227 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
3 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 4.3. пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відкориговану інформацію відповідно до вимог підпункту 4.3 пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
І. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №55-21 від 07.12.2021 зі cпецифікацією №1 в якій посилання на дату договору не відповідає даті в самому договорі, а саме: 24.11.2021. ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 2.1. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканкопія/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання відгуку та/або сканкопії інших документів хоча б по одному договору який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відкориговану інформацію відповідно до вимог пункту 2.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.