Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Закупівля проводиться на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Через відміну процедури закупівлі за результатами проведення закупівлі UA-2023-07-05-014624-a та необхідності здійснення нової закупівлі з урахуванням Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2023 рік за КПКВ 1006280 від 01.05.2023 року №6132 та Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2023 рік за КПКВ 1006280 від 09.05.2023 року №6154. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 92 743 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 927 430,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 773 015,70 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Василь Симотюк |
| Телефон: | +380432566528 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
3 |