Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 760 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 18 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Солоницівська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04398821 Досьє YouControl |
Сайт: | https://solonytsivska-rada.gov.ua |
Контактна особа: | Дригваль Світлана Анатоліївна |
Телефон: | +380577837110 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62370, Україна, Харківська область,Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав у складі пропозиції лист згоду, що у разі якщо електронною системою закупівель ціна його пропозиції буде визначена як аномально низька ціна, то учасник надасть обґрунтування у довільній формі з поясненням у який саме спосіб він спроможний поставити товар, що предметом закупівлі, з наведенням певних розрахунків та підтверджуючих документів; 2) У п.п. 2.5 форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», наданої учасником, зазначено найменування продукції: сміттєвоз АТ 4034. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам ч.2 розділу VІ тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та/або інформації на веб-портал Уповноваженого органу, (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-25-012574-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ПП "ВКП "Альфатекс" буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.