Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 773 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 865,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31722818 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євтушенко Тетяна Іванівна |
| Телефон: | 380633129254 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02121, Україна, Київська область,Київ, вул. Дніпродзержинська, 130 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Видаткові накладні до аналогічного договору №222 від 17.09.2020р. та до аналогічного договору №110620 від 11.06.2020р. не містять інформації про посаду та прізвище осіб що їх підписали зі сторони покупця (замовника), що не відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Усунути невідповідності у видаткових накладних до аналогічного договору №222 від 17.09.2020р. та до аналогічного договору №110620 від 11.06.2020р. При цьому Учасник повинен надати інформацію та/або документи шляхом усунення невідповідностей, або шляхом оновлення інформації та/або документів відповідно до вимог п.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.