Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 202 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 025,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 000,00 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Зозуля |
| Телефон: | +380472395577 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності), учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинний Центр" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: 1. Відповідно підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: « 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме не менше 2 (двох) осіб. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Прізвище ім’я по батькові працівника, Посада, Досвід роботи, Освіта. • документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо; Учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку Вих №18 від 15.07.2023 р. (файл Довідки 1.PDF) по змісту якої міститься інформація про працівника Остапенко Олександр Олеговича посада якого не відповідає посаді зазначеній в Наказі про прийняття на роботу № 2 від 206 січня 2018 року (файл Наказ працівн Остапенко.PDF) який наданий у складі тендерної пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме не менше 2 (двох) осіб. Довідка має містити наступні відомості:№ з/п Прізвище ім’я по батькові працівника, Посада, Досвід роботи, Освіта. 2. Відповідно підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: « 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента • аналогічні договора, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути виданий станом на дату не раніше дня оголошення закупівлі та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, суму на яку виконано договір та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку № 19 від 15.07.2023 р. (файл Довідки 1.PDF) в якій зазначив інформацію про стан виконання аналогічного договору № 925-01/11-22 від 27.10.2022 року (файл «Дод угода 925 2.pdf») – «виконаний», проте разом з аналогічним договором надав додаткову угоду № 2 від 16 березня 2023 року згідно якої продовжено строк дії договору № 925-01/11-22 від 27.10.2022 року по 31.12.2023 року. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.