Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 505 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРИСТОЛИЧНИЙ СЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 42072224 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лавриненко |
| Телефон: | +380984797679 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Лисенка, буд. 1 |
2 |
1. Учасник не надав всі необхідні документи, що вимагалися замовником згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Учасник не надав необхідний документ, що вимагалося замовником згідно з пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Учасник не заповнив усі пункти в проєкті договору, що передбачено замовником для заповнення (згідно з розділом ІІІ тендерної документації).
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не надав всі необхідні документи, що вимагалися замовником згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Учасник не надав необхідний документ, що вимагалося замовником згідно з пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Учасник не надав всі необхідні документи, що вимагалися замовником згідно з пунктом 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 4. Учасник надав невідповідність в інформації, що стосується, а саме: сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу з минулих поставок або гарантійного лист про надання такого сертифікату разом з поставкою товару(згідно з Додатком 3 тендерної документації). Учасник надав два гарантійних листа, а саме: - «Гарантійний лист про надання сертифікату відповідності на Товар» Вих. № 23/11 від 12.07.2023, в якому йдеться мова, що учасник гарантує про те, що сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу на Товар буде наданий під час поставки товару про закупівлю; - «Гарантійний лист про надання сертифікату на товар» Вих. № 30/11 від 12.07.2023, в якому йдеться мова, що учасник гарантує надання Замовнику сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу, що буде отриманий після закінчення його виготовлення. У замовника виникає питання!? Чи взагалі Учасник має відповідний сертифікат на колісний транспортний засіб, який пропонує учасник на момент оголошення відкритих торгів щодо предмету закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 34140000-0 Великовантажні мототранспорті засоби (Сміттєвозне обладнання на шасі з комплектом контейнерів) (UA-2023-07-06-009736-а), а саме станом на 06.07.2023 року!? 5. Учасник надав невідповідність в інформації, що стосується довідки про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). В примітках заначено, що під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти поставку сміттєвозного обладнання (згідно з Додатком 1 тендерної документації). Учасник надав довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Вих. № 03/11 від 12.07.2023, в якому йдеться мова лише про шасі вантажного автомобіля але без сміттєвозного обладнання. Додатково, розглянувши аналогічний договір № 07-07/1 від 07 липня 2023 року в якому також, ніде не зазначено про поставку сміттєвозного обладнання. Враховуючи вищезазначене учасник не надав аналогічний договір на поставку сміттєвозного обладнання. 6. Учасник не надав гарантійний лист щодо підтвердження поставки базового автомобіля від офіційного дистриб’ютора в Україні (згідно з Додатком 3 тендерної документації). 7. Учасник не надав копію свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів, яке видане на ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», (згідно з Додатком 3 тендерної документації). 8. Учасник не надав копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015 IDT), яке видане на ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», (згідно з Додатком 3 тендерної документації). 9. Учасник не надав копію титульної сторінки ТУ на виробництво сміттєвозів з відміткою ДП «Укрметртестстандарт», яке видане на ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», (згідно з Додатком 3 тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.