Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 35 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44941770 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Вячеславівна Хомуленко |
Телефон: | +380937812848 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67625, Україна, Одеська область,село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А |
3 |
1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником, не надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – не надано інформаційного листа, завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац перший пункту 3.11. частини 3 Розділу V тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник, повинен надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – необхідно надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником, надано довідку з депозитарної установи (файл «Довідка з національного депозитарію.doc»), однак, Замовник не має можливості перевірити накладення кваліфікованого електронного підпису, як це зазначено в довідці (Цей документ підписано кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи ПАТ «НДУ», засвідченим кваліфікованою електронною печаткою ПАТ «НДУ» (в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги»).Для перевірки достовірності підпису та печатки на цьому документі скористайтесь інструкцією, розміщеною за посиланням https://my.csd.ua/Інструкція перевірки ЕЦП.pdf) оскільки Учасник наклав на такий документ підпис керівника – ЩУР Миколи. Слід зауважити, що документ, з накладеним кваліфікованим електронним підписом, прирівнюється до оригіналу документу (в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги»), та, відповідно, не потребує додаткового завірення ще й підписом керівника Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.10. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник, повинен надати довідку з депозитарної установи, таким чином, аби замовник мав змогу переконатись у накладенні кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ПАТ «НДУ»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.