Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 205 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 050,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 66 150,00 UAH |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Заяць Наталія Михайлівна |
| Телефон: | 380322261980 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
1 |
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено: 1. На виконання вимог п. 1.3 додатку 6 тендерної документації «У випадку, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів: надати оригінал або завірену печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу з оцінки відповідності або органу сертифікації з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 90 днів до дати розкриття пропозицій», учасником надано довідку від 18.10.2022 (більше 90 днів) №103/02-89 видану ДП «ДОСЗТ»; 2. На виконання вимог п. 7 додатку 1 тендерної документації надати «Копію довідки банку про наявність рахунку (ів), видану не більше 60 днів відносно дати подання», учасником надано довідку, видану банком ПУМБ 23.03.2023 року (більше 60 днів). 3. У наданій АТ «Український будівельно-інвестиційний банк» банківській гарантії від 21.06.2023 № BG/UA-03-2-03555 не враховані зміни до тендерної документації, затверджені Протоколом рішення уповноваженої особи від 26.06.2023 №УО-6/5. Для усунення вищевикладених не відповідностей необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: 1. Оригінал або завірену печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копію довідки органу з оцінки відповідності або органу сертифікації з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 90 днів до дати розкриття пропозицій; 2. Надати копію довідки банку про наявність рахунку (ів), видану не більше 60 днів відносно дати подання» 3. Уточнену банківську гарантію виконання договору. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.