Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 984 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 842,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 59 000,00 UAH |
Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Савельєва Юлія Петрівна |
Телефон: | +380352436288 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 28 травня 2023 року № 256 м. Тернопіль Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ «Торговий дім «Альфатех» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Шини для транспортних засобів» за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-06-16-009215-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду пропозиції Учасника «ТОВ «Торговий дім «Альфатех» (далі - Учасник), код ЄДРПОУ 37383046, юридична адреса 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Сухомлинського буд. 48 Б, переможця закупівлі «Шини для транспортних засобів» UA-2023-06-16-009215-a, з ціновою пропозицією 1 372 860,00 грн. з ПДВ (один мільйон триста сімдесят дві тисячі вісімсот шістдесят гривень 00 копійок з ПДВ) на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів» відповідно до п.п. 1.1.1. п. 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації , однак Учасник не в повній мірі виконав вимоги, а саме: 1) в колонці «Номер та дата укладеного договору, строк дії договору» - не зазначив строк дії договору. З огляду на вище наведене, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему: - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа (фахівець з публічних закупівель) КП «Тернопільелектротранс» Юлія САВЕЛЬЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.