Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 324 314,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 621,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Томченко |
| Телефон: | +380442546631, +380504536101 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
7 |
Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону).Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - первинний(-і) документ(-и), що свідчить про надання аналогічних послуг на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 30.04.2022 р. по 30.04.2023 р.; - податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). (вимога п.3. таблиця 1, Додаток 2) Надано учасником: Згідно довідці № 67 від 16.06.2023 на підтвердження досвіду виконання досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надана накладна № 3003/23 від 30.03.2023 від покупця яка не містить інформації про суму поставки. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Додаткові документи, інформацію, інвойс (коли українська компанія імпортує товар, інвойс їй виписує закордонна компанія ) - для більш детального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та суми поставки. (вимога п.3. таблиця 1, Додаток 2)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.