Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Відповідні коди 34321000-3, 34322000-0, 34327000-5. Замовник підтверджує, що є суб’єктом, на якого поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (надалі - Постанова) та підтверджує, що постачання товарів за цим Договором необхідне Покупцю з метою виконання ним відповідних мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, а також те, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Покупця у рамках виконання умов цього Договору обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 556 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 783,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 40108761 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Мінько |
| Телефон: | +380362679541 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2 |
2 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 повідомити про не відповідність в документах учасником в складі процедури закупівлі, а саме учасник не надав документів на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону та інші документи для Учасника. Учаснику закупівлі ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника (власне, орендоване, партнерське, належне представнику), за виключенням тимчасового окупованих територій та територій проведення бойових дій, де проводиться торгівля та відпуск запасних частини для автомобілів, із зазначенням його адреси, форми власності, інформації щодо партнерського договору; - актуальну контакту інформацію партнера – ТОВ «ІНК Моноліт»; - сканованою копією форми №20-ОПП Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (Форма 20-ОПП і квитанція №2 про її прийняття), що подавалась та зареєстрована не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі; - довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності автотранспорту (власного, орендованого, тощо) для здійснення поставки товару; - Гарантійний лист щодо гарантій якості на запасні частини, а в разі виявлення недоліків їх заміни на протязі 4 робочих днів (за рахунок постачальника, в тому числі безумовної оплати за рахунок учасника всіх логістичних витрат на відправку та повернення таких в повному обсязі Учасником з меж м. Рівне/Рівненського району або м.Дубно/Дубенського району Рівненської області. Гарантійний термін на вказані предмети (запчастини) закупівлі видається на строк заміни, рекомендований виробником автомобілів; - Гарантійний лист що предмети закупівлі (запчастини) є оригінальними, або ліцензійними аналогами; - Гарантійний лист що предмети закупівлі нові, їх якість відповідає вимогам нормативної і конструкторської документації заводу-виробника та відповідним державним стандартам і технічним умовам; - Гарантійний лист про згоду строку щодо поставки товару – протягом 2 робочих днів з дати заявки Замовника; - Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі та іншим вимогам, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації); - Лист - погодження щодо надання, за запитом Замовника, протягом двох робочих днів з дня початку розгляду пропозиції учасника, але не пізніше чотирьох робочих днів періоду розгляду пропозиції, зразків запасних частин для підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам тендерної документації (перелік надається Замовником щодо зразків запасних частини кожного заводу-виробника запропонованого учасником). Надання та повернення таких зразків проводиться за рахунок учасника; - Лист - погодження що прийом Товару, перевірка його якості та відповідності Специфікації товару буде здійснюватися за обов'язкової присутності представника (працівника) Постачальника. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учаснику закупівлі ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на виконання вимог технічної специфікації надати: - інформацію за кожною пропозицією закупівлі в стовпчику 5 таблиці додатку 2 до тендерної документації, щодо каталожних номерів запасних частин заводу виробника автомобіля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.