Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 869 480,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 40 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
4 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ": - учасником не надано довідку з порівняльною таблицею технічних характеристик автомобілів, які пропонуються Учасником, що є не гіршими, ніж зазначені у Додатку 3 до Документації із конкретною деталізацією всіх технічних параметрів запропонованого Товару. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - довідку з порівняльною таблицею технічних характеристик автомобілів, які пропонуються Учасником, що є не гіршими, ніж зазначені у Додатку 3 до Документації із конкретною деталізацією всіх технічних параметрів запропонованого Товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.