Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43966794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Іванівна Гладиш |
Телефон: | 380971553150 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18 |
3 |
Згідно Додатку 2-1 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції подає гарантійний лист від виробника двигуна, імпортера або дистриб’ютора двигуна про те, що моторесурс двигуна – не менше 500 тис.км. У складі пропозиції ПрАТ "Галичина-Авто" відсутній такий документ. Просимо усунути невідповідності шляхом завантаження вищезазначеного гарантійного листа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скаржник, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ГАЛИЧИНА-АВТО» зверталося зі скаргою на умови тендерної документації до Замовника тільки в частині наявності дискримінаційних умов в технічній специфікації, що визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2-1 тендерної документації). Однак, у проекті договору була зазначена Замовником також вимога про наявність кондиціонера, яку Скаржник не оскаржував та Замовником також не було внесено змін до цього пункту проекту договору. Враховуючи те, що Скаржник у своїй скарзі зазначив, що замовником в тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги (а саме кондиціонер), що не дозволяють ПрАТ «Галичина-Авто» подати тендерну пропозицію, а саме обмеження визначені поза межами ДСТУ 7013:2009, то відповідно і виконати умови договору вони також не зможуть. Адже, рішення АМКУ № 9733 р/пк-пз від 03.07.2023 року прийнято зобов’язати Управління освіти Надвірнянської міської ради внести зміни в тендерну документацію з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, тобто в Додаток 2-1 тендерної документації. Замовником виконано рішення та внесено зміни в Додаток 2-1 тендерної документації «Інші вимоги до предмету закупівлі» та виключити з нього пункт 2 «Учасник у складі тендерної пропозиції надає настанову щодо експлуатування (експлуатації) Виробника запропонованого товару, якою підтверджується встановлення на шкільний автобус кондиціонеру робочого місця водія (або встановлення, як додаткова опція)». Таким чином, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ГАЛИЧИНА-АВТО» не зможе виконати п 2.4 Розділу 2 договору, а оскільки дана вимога не узгоджується з вимогами ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» Замовник вимушений відмінити процедуру закупівлі товару: Шкільний автобус (ДК 021:2015 : 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) . Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-08-2023, 00:03
Період оскарження:
з 21-07-2023, 14:01 по 01-08-2023, 00:00
Документи: