Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 995296dd933e4dd1bca06bd2c61c07ff
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 990,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Ірина Григорівна |
| Телефон: | 380504486977 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутнє скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа уповноважена на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі діє згідно довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно статутних документів Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 1.2, розділ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). В разі якщо особа уповноважена на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі діє згідно довіреності, надати документ що підтверджує повноваження особи довірителя згідно статутних документів Учасника (скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.