Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 174f1c7d6c53493e8956e198f42fd695
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 135 300,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 676,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 08588642 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Даниленко Михайло Сергійович |
Телефон: | 380509541230 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87533, Україна, Донецька область,Маріуполь, ВУЛИЦЯ ФЛОТСЬКА, будинок 66 |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Трач О.В. (ІПН 3352815378) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається в тому числі: - тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Учасником не виконано вищезазначену вимогу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - заповнену тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання щонайменш двох аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів (аналогічним договором буде вважатись реалізація автомобільних запасних частин). Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, скановані копії договорів та документів, що підтверджують факт передачі товару у повному обсязі. Учасником не виконано вимогу Додатку 2 до тендерної документації в повному обсязі — не надано відомості про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відомості про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації відповідно до наданих аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), Уповноваженою особою в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Донецькій області (далі — Уповноважена особа) оголошено процедуру відкриті торги на закупівлю запасних частин для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (далі - Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-05-008155-a. На вимогу рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 10112-р/пк-пз від 06.07.2023 Уповноваженою особою: - 17 липня 2023 року прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення ТОВ “ТАЛІСМАН-СЕРВІС” (ЄДРПОУ 35443270) переможцем Закупівлі; - 17 липня 2023 року прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Трач О.В. (ІПН 3352815378) в рамках Закупівлі; Слід зазначити, що у разі прийняття рішення Уповноваженої особи щодо визначення ФОП Трач О.В. (ІПН 3352815378) переможцем Закупівлі, договір про закупівлю буде укладено не раніше 25 липня 2023 року, оскільки як того вимагає абзац 3 пункту 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з цим, згідно однієї з вимог в тендерній документації та в проєкті договору є строк поставки товару — до 28.06.2023. Враховуючи вищезазначене, беручи до уваги той факт, що Закупівля знаходиться в стадії кваліфікації учасників, у Замовника відсутня можливість внести зміни до тендерної документації та оголошення Закупівлі, а саме змінити строки поставки товару, на підставі чого виникає необхідність у відміні Закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-07-2023, 14:08
Період оскарження:
з 19-07-2023, 14:09 по 30-07-2023, 00:00
Документи: