Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 339 128,48 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 695,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
| ЄДРПОУ: | 34811465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Малахов Євген Ігорович |
| Телефон: | 380564093978 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50086, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-11-2023, 00:04
Період оскарження:
з 31-10-2023, 13:55 по 11-11-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так комунальним підприємством «Міський тролейбус» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету «код (ДК 021 — 2015) 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автошини 275/70 R22,5, 245/70R19,5 для автобусів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-02-008688-a та оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №75М від 02.06.2023 року (далі – тендерна документація). Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному “Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. (зі змінами) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 12.06.2023 року до 00:00 год. 12.06.2023 року під час розкриття процедури вийшли 2 учасника 1.ФОП Чайка Вікторія Василівна та 2.ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА". Так при розгляді документів учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна 15.06.2023 року у зв’язку з сумнівами у достовірності деяких документів уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол №84М) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, для можливості отримання відповідних підтверджень. (Таким чином строк розгляду пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна було подовжено до 05.07.2023 року включно.). В цей же день - 15.06.2023 року уповноваженою особою було направлено офіційний запит до ДП “Київоблстандартметрологія” Відповідь на запит від ДП “Київоблстандартметрологія” надійшла на адресу нашого підприємства, лише 04.07.2023 (на 19-тий день після подання запиту!). Оскільки при плануванні закупівлі та визначенні кінцевого строку поставки Замовник не міг передбачити необхідність в підтверджені достовірності наданих Учасником документів та затримку в отриманні відповіді від ДП “Київоблстандартметрологія”, кінцевий строк поставки було зазначено до 05.07.2023 року. Враховуючи вищезазначене та терміни для укладання договору з Учасником, Замовник не встиг визначити ФОП Чайка Вікторія Василівна переможцем та укласти з ним договір до встановленого терміну поставки, а саме до 05.07.2023 року. Укладання договору з ФОП Чайка Вікторія Василівна призвело б до його нікчемності, оскільки б він містив недійсну інформацію щодо строку поставки, яку Замовник не має законного права змінити, так як відповідно пункту 18 особливостей, умови договору про закупівлю можуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі лише у 3 випадках, а саме: • визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; • перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; • перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Оскільки зміна терміну поставки товару не входить до вищеперерахованих випадків, замовник не міг продовжити строк під час укладання договору. Так, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, з урахуванням вищезазначених причин, у замовника виникла необхідність у відміні даного тендеру. Відповідно до частини п. 50 Особливостей, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-10-2023, 12:00
Період оскарження:
з 05-10-2023, 10:21 по 16-10-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так комунальним підприємством «Міський тролейбус» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету «код (ДК 021 — 2015) 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автошини 275/70 R22,5, 245/70R19,5 для автобусів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-06-02-008688-a та оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №75М від 02.06.2023 року (далі – тендерна документація). Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному “Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. (зі змінами) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 12.06.2023 року до 00:00 год. 12.06.2023 року під час розкриття процедури вийшли 2 учасника 1.ФОП Чайка Вікторія Василівна та 2.ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА". Так при розгляді документів учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна 15.06.2023 року у зв’язку з сумнівами у достовірності деяких документів уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол №84М) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, для можливості отримання відповідних підтверджень. (Таким чином строк розгляду пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна було подовжено до 05.07.2023 року включно.). В цей же день - 15.06.2023 року уповноваженою особою було направлено офіційний запит до ДП “Київоблстандартметрологія” Відповідь на запит від ДП “Київоблстандартметрологія” надійшла на адресу нашого підприємства, лише 04.07.2023 (на 19-тий день після подання запиту!). Оскільки при плануванні закупівлі та визначенні кінцевого строку поставки Замовник не міг передбачити необхідність в підтверджені достовірності наданих Учасником документів та затримку в отриманні відповіді від ДП “Київоблстандартметрологія”, кінцевий строк поставки було зазначено до 05.07.2023 року. Враховуючи вищезазначене та терміни для укладання договору з Учасником, Замовник не встиг визначити ФОП Чайка Вікторія Василівна переможцем та укласти з ним договір до встановленого терміну поставки, а саме до 05.07.2023 року. Укладання договору з ФОП Чайка Вікторія Василівна призвело б до його нікчемності, оскільки б він містив недійсну інформацію щодо строку поставки, яку Замовник не має законного права змінити, так як відповідно пункту 18 особливостей, умови договору про закупівлю можуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі лише у 3 випадках, а саме: • визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; • перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; • перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Оскільки зміна терміну поставки товару не входить до вищеперерахованих випадків, замовник не міг продовжити строк під час укладання договору. Так, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, з урахуванням вищезазначених причин, у замовника виникла необхідність у відміні даного тендеру. Відповідно до частини п. 50 Особливостей, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2023, 12:59
Період оскарження:
з 18-08-2023, 12:59 по 29-08-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником не коректно вказаний строк поставки товарів тому у Замовника виникла необхідність у відміні даного тендеру.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-07-2023, 10:38
Період оскарження:
з 05-07-2023, 10:39 по 16-07-2023, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.