Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 07790fa7500847ebb94cbe57152405fb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 432 800,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 164,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 08588642 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Даниленко Михайло Сергійович |
Телефон: | 380509541230 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87533, Україна, Донецька область,Маріуполь, ВУЛИЦЯ ФЛОТСЬКА, будинок 66 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Трач О.В. (ІПН 3352815378) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації - форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) не заповнену повністю: - в пункті 7 відсутній підпис особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника; - в пункті 8 відсутній підпис особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Форму тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) повністю заповнену. 2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання щонайменш двох аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів (аналогічним договором буде вважатись реалізація подібних автомобільних запасних частин). Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, скановані копії договорів та документів, що підтверджують факт передачі товару у повному обсязі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано відомості про виконання 2 (двох) аналогічних договорів. Факт передачі товару по договору №13 від 13.03.2019 підтверджено в повному обсязі. По договору №433 від 28.10.2020 - сума договору про закупівлю запасних частин до автомобілів, укладеного між ФОП Трач О.В. та КНП “Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф” (з урахуванням додаткових угод) складає 783599,00 грн. без ПДВ. Накладна №29 від 28.02.2021 на суму 130599,00 грн. не містить відбиток печатки, який в свою чергу є в накладних №379 від 17.11.2020 і №409 від 21.12.2020. Згідно вищезазначеного факт передачі товару у повному обсязі по договору № №433 від 28.10.2020 не підтверджено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: скановану копію накладної №29 від 28.02.2021 на суму 130599,00 грн по договору №433 від 28.10.2020 заповнену (оформлену належним чином) зі сторони Покупця або, скановану копію щонайменш одного іншого аналогічного договору та документів (заповнені двома сторонами договірних відносин), що підтверджують факт передачі товару в повному обсязі та оновлену форму Додатку 6 до тендерної документації відповідно до наданих аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.