Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-06-2023, 00:00
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради. Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40. ЄДРПОУ: 00432426. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 1 919 760,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі, що повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії та платіжним дорученням (квитанцією або іншим платіжним документом), що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища, та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі___________, без ПДВ». Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації. Замовник має право не повертати заставу у разі невиконання та/або неналежного виконання (порушення строків виконання робіт та порушення вимог стосовно якості виконаних робіт) учасником-переможцем умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної процедури відкритих торгів. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору на строк до 24.08.2023 року, однак в будь-якому випадку до повного виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та пунктом 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 63 992 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 639 920,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 919 760,00 UAH |
Замовник: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 00432426 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жага Ольга Миколаївна |
Телефон: | +380666552076 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
5 |
03.07.2023 року ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» на закупівлю за предметом Міські автобуси бувші у користуванні код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34120000-4 – «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб », номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-05-25-005409-a. 03 липня 2023 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до абзацу першого пункту 6 Розділу VІ тендерної документації, Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист та банківська виписка/довідка, видана обслуговуючим банком учасника, яка підтверджує наявність грошових коштів у розмірі 5 % від вартості поданої тендерної пропозиції даного учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» міститься: - Гарантійний лист щодо забезпечення виконання договору, вих.№30СВ-06 від 29.06.2023 року, у якому ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ», гарантує, що у разі обрання ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» переможцем процедури закупівлі, надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. При цьому, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» не містить банківської виписки/довідки, виданої обслуговуючим банком учасника, яка підтверджує наявність грошових коштів у розмірі 5 % від вартості поданої тендерної пропозиції даного учасника. 2. Відповідно до пункту 3 Переліку документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Додатку 2 до тендерної документації, У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» міститься: - Довідка про вартість чистих активів, вих.№31СВ-06 від 29.06.2023 року; - Фінансова звітність (баланс (на 31.03.2023) і звіт про фінансові результати (за І квартал 2023) з квитанціями про прийняття; - Протокол №11 Загальних зборів Учасників ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» від 29.06.2023 року про надання згоди та повноважень директору на укладання та підписання договору про закупівлю за даною процедурою закупівлі UA-2023-05-25-005409-a. При цьому, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ» не містить документу, яким надану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - банківську виписку/довідку, видану обслуговуючим банком учасника, яка підтверджує наявність грошових коштів у розмірі 5 % від вартості поданої тендерної пропозиції даного учасника; - документ, яким надану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Уповноважена особа Жага О. М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.