Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 605 405,82 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 18 027,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 108 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
ЄДРПОУ: | 31806946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вільхова Яна Леонідівна |
Телефон: | 380442490990, 380981690762 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
6 |
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД Замовником вимагалося надання – гарантійного листа, що товар має бути новим без пошкоджень та дефектів. Гарантійний строк на товар, що поставляється повинен бути не менш ніж 12 місяців (без обмеження пробігу ТЗ). В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа. - Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД Замовником вимагалося надання – гарантійного листа, що у разi настання гарантійного випадку, Учасник повинен мати змогу замiни поставленої запчастини в термін не бiльше 2 (двох) годин. В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист. Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа.
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу 2 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання - Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність власного та/або орендованого та/або такого, що використовюється на інших законних підставах вантажного автотранспорту для поставки Товару Замовнику за встановленою формою. У разі використання вантажного автотранспорту для поставки Товару на договірних умовах (або інших умовах) – надати скан-копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів, а також скан-копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору. Наданий учасником договір оренди транспортного засобу станом на 02.06.2023р. не чинний. Просимо надати чинний договір оренди, або інформацію щодо пролонгації договору до 31.12.2023р. 2. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу 2 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі, складських приміщень, тощо) з зазначенням правової підстави користування ними з наданням підтверджуючих документів. В складі пропозиції Учасника відсутній договір оренди нежилих приміщень №13/22 від 12.05.2023р., який зазначений Учасником в довідці. Просимо надати договір оренди. 3. Відповідно до вимог п.1.3 Розділу 2 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання - Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про виконання аналогічних договорів за 2021-2023 роки* (не менше трьох договорів). На підтвердження інформації Учасник повинен надати скан-копію договору, видаткових накладних та позитивний лист-відгук від контрагента. Відгук має бути датований після оголошення закупівлі, обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, суму фактичного виконання договору та кількість. В складі пропозиції Учасника надано довідку про аналогічні договори , в якій зазначено два договори. Просимо виправити невідповідність ш8ляхом зазначення не менше 3-х договорів. Окрім того, на кожний аналогічний договір надати : лист-відгук, скан – копії відповідних договорів та видаткових накладних до них. 4. Відповідно до вимог п.3 Розділу 3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надання: « Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням (Додаток №3).» В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист (гарантійний лист про підтвердження достовірності інформації не підтверджує згоду з Додатком 3). Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа. 5. Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД Замовником вимагалося надання – гарантійного листа що поставка товару здійснюється окремими партіями, згідно заявки Замовника протягом 2(двох) годин з моменту надання Заявки цілодобово в тому числі у вихідні та святкові дні протягом 2023 року. В складі пропозиції Учасника відсутня вищевказаний лист (гарантійний лист про заміну запчастин в термін не більше 2 (двох) годин не підтверджує можливість заміни у вихідні та святкові дні.). Пропонуємо виправити невідповідність шляхом завантаження необхідного листа
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.