Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 217 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 170,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 42631262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мерзляков Костянтин Сергійович |
| Телефон: | 380507680483 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ АДМІРАЛЬСЬКА, будинок 20 |
2 |
Відповідно до підпунктів 5.1.1 та 5.1.2 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується договором (-ами) та усіма видатковими накладними (або іншими аналогічними документами) до даного договору (-ів), за яким (-ми) здійснювалася поставка механічних запчастин до автобусів, а у випадку укладення учасником довгострокового договору, строк дії якого перевищує 1 (один) календарний рік, видаткові накладні (або інші аналогічні документи) щодо поставки механічних запчастин до автобусів можуть бути надані частково у кількості не менше ніж 5 (п’ять) шт. за кожен календарний рік, та відгуком (-ами) від контрагента (-ів), підписаним особисто керівником (директором) контрагента (замовника), що повинен містити інформацію про предмет договору, його дату та номер, реквізити замовника (повне найменування (прізвище, ім’я, по-батькові контрагента – для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), адреса, його контактний номер телефону), інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Водночас наданий учасником ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 41323428) аналогічний договір за предметом закупівлі не містить ані в договорі, ані в його додатках відомостей про автобуси чи інші транспортні засоби, до яких призначені запчастини. Також наданий учасником ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" відгук до аналогічного за предметом закупівлі договору не містить повного найменування контрагента (замовника), з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір. При цьому інформація про предмет договору у відгуку не співпадає з тією інформацією, що зазначена в договорі, адже окрім постачання гальмівних колодок до дискових систем здійснюється постачання й інших запчастин, у тому числі й немеханічних (наприклад, фільтр осушувача повітря). Також у відгуку повинна надаватися інформація про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, тобто відгук повинен бути складений не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі (23.05.2023), а не 28.09.2022. Згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен завантажити інформацію та документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним (зокрема заповнена зі свого боку та підписана учасником (його представником) Технічна специфікація (Додаток № 1 до цієї тендерної документації)). Відповідно до абзацу 2 підпункту 6.1 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації учасник згідно його пропозиції може постачати неоригінальні запчастини, які за своїми технічними характеристиками сумісні з відповідним транспортним засобом. Технічна специфікація є лише одним з обов’язкових документів у складі інформації та документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару. Водночас на підставі неї неможливо встановити сумісність такої запчастини, як гальмівні колодки TM “Drive”, каталожний номер / артикул D159RVS, з автобусом МАЗ 206086, оскільки відомості про цю запчастину містяться у закритих каталогах, до яких замовник немає вільного доступу, а тому учасник не надав у повному обсязі інформацію та документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним. З огляду на вищезазначене, для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 41323428) повинен надати наступні виправлені документи, що вимагаються тендерною документацією: договір (-и) та усі видаткові накладні (або інші аналогічні документи) до даного договору (-ів), за яким (-ми) здійснювалася поставка механічних запчастин саме до автобусів, а у випадку укладення учасником довгострокового договору, строк дії якого перевищує 1 (один) календарний рік, видаткові накладні (або інші аналогічні документи) щодо поставки механічних запчастин до автобусів можуть бути надані частково у кількості не менше ніж 5 (п’ять) шт. за кожен календарний рік, та відгук (-и) від контрагента (-ів), що повинен (-ні) зокрема містити інформацію, яка була відсутня у відгуку завантаженому учасником: інформацію про предмет договору, реквізити замовника (у тому числі повне найменування замовника), інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Також учасник повинен у повному обсязі надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним (наприклад, такими документами можуть бути витяг з каталогу виробника, паспорт на товар, технічний опис товару тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.