Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Категорія замовника: Комунальне підприємство "Черкаська служба чистоти". Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. код ЄДРПОУ 03328652. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага — 100 %. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ВІДКРИТІ ТОРГИ ПРОВОДЯТЬСЯ БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ (Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується).
ID закупівлі: 9e3f1e0cfce644feb0d21e569b41cdb7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 733 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 300,00 UAH |
Замовник: | КП Черкаська служба чистоти" |
ЄДРПОУ: | 03328652 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тітова Юлія Сергіївна |
Телефон: | +380472643466 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Згідно вимоги п.п.1.6. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.» На виконання вищезазначеної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" надав документ «Довідка про відповідність вимогам ПКМУ від 3 березня 2022 р. №187» вих. №4029/14 від 17.05.2023. Проте даний документ всупереч вимозі п.п.1.6. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, не містить інформації про адресу місця проживання кінцевих бенефіціарних власників учасника. На усунення даної невідповідності Учасник має надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про адресу місця проживання кінцевих бенефіціарних власників учасника. 2) Згідно вимог п.п.1.7. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.» На виконання вищезазначеної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" надав: Довідку вих. №4029/15 від 17.05.2023. Проте даний документ всупереч вимозі п.п.1.7. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, не містить інформацю, що учасник не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території. На усунення даної невідповідності Учасник має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території. 3) Згідно вимог п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації: Учасник на підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам (технічним, якісним, кількісним та іншим) до предмета закупівлі, має надати в складі своєї пропозиції інформаційну довідку у формі заповненої таблиці відповідності заявлених характеристик товару із зазначенням: конкретної назви товару, його характеристик, інформації про виробника запропонованого товару та країни походження товару. На виконання вищезазначеної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" у складі тендерної пропозиції надав: «Інформаційну довідку» вих. №4029/4 від 17.05.2023. У п. 11 даної довідки учасник пропонує шини для САTERPILLAR 428, а саме: Шина 12,5/80-18 (320/80-18) 14ЗК 146А8 КNK66 TL (OZKA) Виробник : OZKA LASTIK Країна походження: Турція. П.п. 11.2. визначено таку характеристику даної шини, як «індекс навантаги», у колонці «Параметри запропонованого товару» зазначено 46. Хоча назва запропонованого товару вказує на індекс навантаги 146. На усунення даної невідповідності Учасник має привести у відповідність до назви шини п.11.2. Інформаційної довідки. 4) Згідно вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації: Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 6 до тендерної документації. Форма забезпечення тендерної пропозиції, що розміщена у Додатку 6 до тендерної документації зокрема містить таку вимогу: 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. На виконання вищезазначеної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" у складі тендерної пропозиції надав документ «Зміна №1 до Банківської гарантії №G23-05-0001 від 12.05.2023 року» від 18.05.2023. У полі «Інформація щодо тендерної документації» вищевказаної банківської гарантії зазначено: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ) на закупівлю товару: код ДК 021-2015 (CPV) 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини автомобільні). Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2023 року зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.05.2023. У полі « Предмет закупівлі» зазначено: Код ДК 021-2015 (CPV) 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини автомобільні). Проте Замовником 12.05.2023 та 16.05.2023 вносились зміни до Тендерної документації. Відповідна інформація: «перелік змін до ТД шини від 12.05.2023», «перелік змін до ТД шини від 16.05.2023», «ТД шини нова редакція від 12.05.2023» та «ТД шини нова редакція від 16.05.2023» - розміщена замовником у електронній системі закупівель. Тобто банківська гарантія, яку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" надало у складі тендерної пропозиції «Зміна №1 до Банківської гарантії №G23-05-0001 від 12.05.2023 року» від 18.05.2023 не враховує змін, що обули внесені до тендерної документації, та затверджені протокольними рішеннями уповноваженої особи 12.05.2023 та 16.05.2023. На усунення даної невідповідності Учасник має надати банківську гарантію з урахуванням змін до тендерної документації, що затверджені протокольними рішеннями уповноваженої особи 12.05.2023 та 16.05.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.