Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 672 910,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" |
ЄДРПОУ: | 31185820 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Виктория Пташинская |
Телефон: | +380969691494 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3 |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 65c111d2a6204b72a2097838d8e2942c
Відповідно до п.1.2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю товару: придбання запчастин та матеріалів для ремонту і оренду автомобільного транспорту за кодом ДК 021-2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (ДК 021-2015 - 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки; ДК 021-2015 - 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; ДК 021-2015 - 34352100-0 Шини для вантажних автомобілів; ДК 021-2015 - 34351100-0 Автомобільні шини), згідно з ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-010802-а, встановлені наступні невідповідності в інформації та/або документах: Учасником не завантажено документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документи, які підтверджують виконання аналогічного договору № ГЗТ-226/21 від 01.06.2021 року. Учаснику - ФОП Туренко Олегом Миколайовичем надати/завантажити: 1. Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору № ГЗТ-226/21 від 01.06.2021 року. Відповідно до пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Постанова) (зі змінами та доповненнями), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник процедури закупівлі виправляє в та/або відсутності інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.