Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 148a31b71ae24b07bbe58ce0a6a0102f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 20883438 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Житник |
Телефон: | +380954307129 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 57134, Україна, Миколаївська область,сел. Весняне, вул. Центральна, буд. 6 |
1 |
Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Мороз В.С. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Ліхтарний стовп (ДК 021:2015, код 34920000-2 «Дорожнє обладнання ») , № UA-2023-03-13-007053-а. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Мороз В.С. невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Мороз В.С. у процедурі закупівлі № UA-2023-03-13-007053-а згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: -Учасник при подачі електронних документів наклав електронний підпис на пропозицію в цілому, а не на кожен електронний документ. - Учасник надав інформацію щодо п.44 Особливостей шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель, але поля в електронній системі закупівель не були відредаговані відповідно до п. 44 Особливостей. 2. посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ». -Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації» 3. перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. - інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації; Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Мороз В.С. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Мороз В.С. невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю закупівлю : Ліхтарний стовп (ДК 021:2015, код 34920000-2 «Дорожнє обладнання ») , № UA-2023-03-13-007053-а. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Мороз В.С. у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Провідний спеціаліст _____________ Людмила ЖИТНИК (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Веснянська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 21.03.2023 р. селище Весняне № 2 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Семененко Дмитра Олексійовича невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Ліхтарний стовп (ДК 021:2015, код 34920000-2 «Дорожнє обладнання ») , № UA-2023-03-13-007053-а. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Семененко Дмитра Олексійовича невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Семененко Дмитра Олексійовича у процедурі закупівлі № UA-2023-03-13-007053-а згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: -Учасник при подачі електронних документів наклав електронний підпис на пропозицію в цілому, а не на кожен електронний документ. - Учасник надав інформацію щодо відповідності учасника вимогам відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» . 2. посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ». -Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації» 3. перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. - інформацію про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації; Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Семененко Дмитром Олексійовичем у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФО-П Семененко Дмитра Олексійовича невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю закупівлю : Ліхтарний стовп (ДК 021:2015, код 34920000-2 «Дорожнє обладнання ») , № UA-2023-03-13-007053-а. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФО-П Семененко Дмитро Олексійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.