Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-08-000815-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Бойлери, котли до пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 717 500,00 грн (чотири мільйони сімсот сімнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.03.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 141 525,00 грн. (сто сорок одна тисяча п’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 717 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 141 525,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
Телефон: | 380443097514 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 02.05.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-08-003203-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ-2020" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ-2020", а саме: 1) В порушення вимог пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 ТД пропозиція містить довідку про виконання аналогічних договорів в якій відсутня інформація про контактну особу контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я); 2) В порушення вимог п. 2 розділу ІІ Додатку 1 ТД виявлено: 1.В складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п. 2.2.2. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації ТОВ “АРТЕЛЬ-2020” в тому числі надав “Акт приймальної комісії продукції №24/01 від 24.01.2023 відповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017” (далі Акт). Згідно п.7.7.12. ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 “Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та постановлення на виробництво” затвердження акту приймальної комісії, складеному відповідно до п.7.7.11 свідчить про завершення етапу 7.7. “ Приемочные испытания опытных образцов и приемка результатов опытно — конструкторских работ.“ Форма акту приймальної комісії наведена у додатку В. Наданий учасником ТОВ “АРТЕЛЬ-2020” Акт приймальної комісії не відповідає вимогам, встановленим ДСТУ ГОСТ 15.902:2017, а отже не може бути підтвердженням про завершення етапу 7.7. “ Приемочные испытания опытных образцов и приемка результатов опытно — конструкторских работ.“ з наступних причин: 2. Не відповідний склад комісії Згідно п. 7.7.8 “В состав приемочной комиссии входят представители: заказчика, разработчика, изготовителя, испытательного центра и владельца инфраструктуры. (Далее по тексту)“. В наданому Акті приймальна комісія складається лише з представників одного підприємства ТОВ “НВП “СЕАЛ””, статус якого не вказано (розробник, виробник, випробувальний центр, тощо). АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ” є державним підприємством-монополістом у сфері залізничних перевезень і є єдиним в України власником інфраструктури, який надає послуги з перевезень пасажирів та вантажів залізничним рухомим складом. Отже, участь представника(ів) АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ” в роботі приймальної комісії є обов'язковою вимогою, встановленою ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Крім того, участь у роботі приймальної комісії представника випробувального центра є також обов'язковою вимогою ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. 3. Не надано весь перелік документації на розгляд комісії Згідно п.7.7.10 “Разработчик предоставляет приемочной комиссии: - утвержденное ТЗ (технічне завдання); - проект технических условий по ГОСТ 2.114 или документ его заменяющий; - отчет о патентных исследованиях; - комплект конструкторской документации с литерой «0»; - перечень и комплект технологических документов, рассмотрение которых проводится по решению приемочной комиссии; - комплект ЭД по ГОСТ 2.601; - комплект РД по ГОСТ 2.602; - акт о готовности к приемочным испытаниям используемого программного обеспечения опытного образца ПС (СЧ) (если это предусмотрено в ТЗ); - опытные образцы, а если их изготовление не было предусмотрено ТЗ — головной образец, или одиночный экземпляр ПС (СЧ), созданные в рамках выполнения ОКР; - программу(ы) и методику(и) предварительных испытаний; - протоколы (отчеты) предварительных испытаний; - акты предварительных испытаний; - программу и методику приемочных испытаний; - протоколы приемочных испытаний; - акт о результатах опытного пробега (при его проведении). В наданому Акті на розгляд комісії з переліку, вказаного в п.7.7.10 було надано лише дослідні зразки продукції, та комплекти конструкторської документації S 20.07.00.00.000 СБ та S 20.03.01.000 СБ 4. Встановлені комісією факти не відповідають дійсності, оскільки вони повинні ґрунтуватися на підставі наданих комісії документів, вказаних в п.7.7.10. Наприклад, рішення комісії про залік попередніх випробувань у якості приймальних можливий лише за умови проведення попередніх випробувань в акредитованих випробувальних центрах (останній абзац п.7.7.10). 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 ТД: «Довідка у довільнійформі, складенаучасникомторгів, щоміститьінформацію про наявністьдосвідувиконанняаналогічного* за предметом закупівлі договору іззазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та датиукладення договору; контактнихосіб контрагента, з якимукладенодоговір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/часткововиконанийдоговір). Приклад довідки про наявністьдосвідувиконанняаналогічнихдоговорів /Уповноваженійособі Довідка про наявністьдосвідувиконанняаналогічнихдоговорів Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/часткововиконанийдоговір Контактні особи контрагента, з якимукладенодоговір (прізвище, ім’я та контактний телефон) *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання предметом якого є продукція що використовується в залізничному господарстві або продукція залізничного призначення.». п. 2 розділу ІІ Додатку 1 ТД: «…Для досліднихзразків (партій), установчихсерій (перших промисловихпартій) учасникиповиннінадати: - на рухомий склад та його складові – копію акту приймальноїкомісії з рекомендаціямищодовиготовленняустановчоїсерії та визначеннямїїобсягувідповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.07.2017 року, або копію акту приймальноїкомісіївідповідно до п.7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, якіздійснюютьсяпісля 01.07.2017 року; - на об’єктиінфраструктури та їхскладові – копію акту приймальноїкомісії з рекомендаціямищодовиготовленняустановчоїсерії та визначеннямїїобсягувідповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальноїкомісіївідповідно до п.7.7 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, якіздійснюютьсяпісля 01.01.2018 року. Копіїповинні бути завіреніпідписомвиробника та печаткою (за умовиїївикористання)…» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу надати відповідні документи відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.