Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 8469681ad5ba407783ebcc139b55711d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 116 549,33 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 93 496,47 UAH |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
Телефон: | +380567565208 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «Центр-шина груп» , яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати довідку про наявність складу - копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю). Учасник надав: - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.03.2023 року № 011208-07; - Договір оренди нежитлового приміщення від 31.12.2022 № 230102 укладеного між ТОВ «Центр-шина груп» та ТОВ «Акерлекс», акт прийому-передачі нерухомого майна до договору від 31.12.2022 № 230102; - Договір оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 № 20230101 укладеного між ТОВ «Агромонтажник» та ТОВ «Акерлекс», акт прийому-передачі нерухомого майна до договору від 05.12.2022 № 20230101; - Витяг про державну реєстрацію прав КП «Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації» ДОР від 08.05.2012 № 34052799 щодо право власності будівлі та споруд за адресою м. Дніпро, вул. Хвойна, буд. 104; - Договір оренди нежитлового приміщення від 25.10.2017 № 34 укладеного між ТОВ «Поляков і К» та ТОВ «Центр-шина груп», акту прийому-передачі від 25.10.2017 до договору від 25.10.2017 № 34, додаткові угоди до договору від 25.10.2017 № 34; - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності приміщення за адресою Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 9. Згідно Витягу про державну реєстрацію прав КП «Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації» ДОР від 08.05.2012 № 34052799, приміщення за адресою м. Дніпро, вул. Хвойна, буд. 104 належить ТОВ «Агромонтажник», який передав в строкове платне користування ТОВ «АКЕРЛЕКС» - 617,9 кв.м, згідно договору оренди нежитлового приміщення від 05.12.2022 № 20230101. Відповідно договору оренди нежитлового приміщення від 31.12.2022 № 230102 ТОВ «АКЕРЛЕКС» передав в строкове платне користування ТОВ «Центр-шина груп» - 160 кв.м. площі за вищевказаною адресою. Враховуючи вищезазначену інформацію, ТОВ «Центр-шина груп» використовує приміщення за адресою м. Дніпро, вул. Хвойна, буд. 104 на підставі суборенди. Наданий договір суборенди не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену інформацію та документи відповідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації . Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП Трач Олег Володимирович , яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких); - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору; - позитивний лист-відгук від контрагента, зміст якого підтверджує якісне виконання договору. Учасник надав: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 04.03.2023 року № 04/1; Договір від 15.04.2022 № 109-3435 укладеного з КНП «ЗТЦЕМД» ЗОР, видаткову накладну № 84 до договору та лист-відгук від 30.05.2022 № 145-45-78/2022 наданий Учаснику КНП «ЗТЦЕМД» ЗОР. Про те: - у довідці від 04.03.2023 року № 04/1 відсутня інформація щодо предмету договору та строку надання послуг за договором; - у видатковій накладній № 84 відсутня дата, яка свідчить про факт поставки товару,отже неможливо відстежити факт своєчасної поставки товару; - в листі-відгуку від 30.05.2022 № 145-45-78/2022 надано інформацію щодо якісного виконання договору № 109-3435 від 15.04.2020 року, що не відповідає даті аналогічного за предметом закупівлі договору наданого Учасником. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати довідку про наявність складу - копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю). Учасник надав: Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання поставки товару від 04.03.2023 року № 04/1; договір суборенди нежитлового приміщення від 17.02.2023 № 17/02 укладеного з ТОВ «ФІНАП СОЛЮШНС» та акт прийому-передачі нежитлового приміщення. Наданий договір суборенди не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації. 2. На підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку 4 до тендерної документації необхідно надати наступну інформацію/документи: 1) Згідно пункту 2 - якщо Учасник є офіційним дистриб’ютором/дилером/представником виробника предмету закупівлі, то у складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження від виробника, що такий учасник є дистриб’ютором/дилером/представником (для Учасника, який не є виробником товару) та/або лист авторизація від виробника та/або інший документ що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником дійсний на час дії закупівлі. Учасником надано лист-пояснення від 04.03.2023 р. № 04/1 про то що ФОП Трач Олег Володимирович є дилером виробника товару ТОВ «Омега». Свідоцтво № 0253/2023 виданого ФОП Трач Олегу Володимировичу що він є дилером ТОВ «Омега». Але не надано документальне підтвердження що ТОВ «Омега» є виробник автомобільних шин. 2) Згідно пункту 9 - у своїх пропозиціях Учасник зазначає - модель, повну назву та країну виробника товару, який пропонується по кожній окремій позиції, з посиланням на виробника. Учасником, листом від 04.03.2023 р. № 04/1,надано інформацію щодо технічних характеристик автомобільних шин, в пунктах 2, 10,12,23 зазначено виробника - «Starmaxx», але «Starmaxx» не є виробником, це бренд. 3. Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. У проєкті договору відповідно Додатку 5 до тендерної документації не заповнено суму забезпечення виконання договору (пункти 14.1 та 14.2 розділу 14 «Забезпечення виконання договору»). Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену інформацію та документи відповідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації . 2. Надати документальне підтвердження що ТОВ «Омега» є виробник автомобільних шин. 3. Надати оновлену інформацію щодо виробника товару. 4. Надати заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.