Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
ID закупівлі: aa6afce3e40c4409a5dd20be2ce5bfea
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 045 418,91 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 91 360,00 UAH |
Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бех Михайло Михайлович |
Телефон: | 380931810592 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВ «ДОРОЖНІ ЗНАКИ» поданій щодо закупівлі: ДОРОЖНІ ЗНАКИ, КРІПЛЕННЯ ТА СТІЙКИ ПІД ДОРОЖНІ ЗНАКИ (ДК 021:2015 34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми: * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі щодо постачання (продажу) товару (товарів) предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2020-2022 років. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1)); - документів, що підтверджують його повне виконання (накладну(-і) та/або акт(-и) приймання товару (надання послуг) з відмітками про прийом товару (послуг); - лист-відгук (листи-відгуки) від Замовника (-ів) щодо виконання аналогічних (ного) договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником в таблиці). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного предметом договору закупівлі за вих. 12/03-23 від 03.03.2023 р., де в розділі «П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору, зазначено – директор Мельничук Віктор Миколайович, а потрібно було зазначити посадову особу з боку Замовника. 2) Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми: 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути до 31.12.22 року. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих. № 13/03-23 від 03.03.2023 р., в якій зазначено: п.1 Плотер для різання паперу S73885, в оборотно - сальдовій відомості зазначено Плотер для різання паперу, а в наданій картці зазначено назву 6 СС Р4-132 LX; п.2 Верстат плазмової різки VP1326, а в оборотно - сальдовій відомості зазначено Верстат плазмової різки; п.3 Гідравлічний листогин МВ100 Т*3200 та сама назва в оборотно - сальдовій відомості, а в наданому паспорті зазначено Accurl равлічний листогинальний прес серії AC/MB7; п.5 Верстат для відрізки подвійної відбортовки заготовки круглих знаків, марка СД 900 та сама назва в оборотно - сальдовій відомості, а в інструкції по експлуатації зазначено Верстат для відрізки і подвійної відбортовки заготовки круглого дорожнього знаку, марки СД 900. п.6 Перфоратор електричний BOSCH 8-45D,1500 Вт та сама назва в оборотно - сальдовій відомості, а в гарантійному талоні зазначено BOSCH. Також Учасник в даній довідці не зазначив, дані про офіс, комп’ютерну техніку. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації*, які входять до штату учасника, згідно наведеної форми: *Зазначити дану інформацію по досвіду роботи за спеціальністю та за посадою через дріб. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за вих. №15/03-23 від 03.03.2023 р., про те в даній довідці Учасник не зазначив, що у нього в штаті є керівник підприємства. 4) Згідно додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації: Учасник надає у складі своєї пропозиції чинні сканкопії: - Сертифікатів відповідності дорожніх знаків та табличок до дорожніх знаків (передбачених у вищезазначеній таблиці) або інших документів, що підтверджують відповідність дорожніх знаків та табличок до дорожніх знаків (передбачених у вищезазначеній таблиці) вимогам ДСТУ 4100-2021. На підтвердження даної вимоги Учасник надав атестат виробництва виданий ТзОВ «Дорожні знаки», де зазначено, що продукція виготовляється відповідно до ДСТУ 4100:2014 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Чинність даного ДСТУ 4100:2014 скасована з 01.11.2021 згідно з наказом Мінекономрозвитку України від 26.05.2021 № 191. А також надав: ЗМІНА №1 ТУ У 28.7-32127030-001:2006 ЗНАКИ ДОРОЖНІ, які затверджені директором ТОВ «Дорожні знаки» В.М.Мельничук, 20.03.2015 року. В якому зазначено: 1.СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Ці технічні умови (далі - ТУ) поширюються на знаки дорожні, в тому числі із світлоповертаючою поверхнею (далі - знаки) всіх груп і типорозмірів відповідно до ДСТУ 4100, якого року не зазначено. Ці ТУ треба перевіряти регулярно, але не рідше одного разу на п’ять років після надання їм чинності чи останнього перевіряння, якщо не виникає потреби перевіряти їх раніше у разі прийняття нормативно-правових актів, відповідних національних (міждержавних) стандартів та інших нормативних документів, якими регламентовано інші вимоги, ніж ті, що встановлені в цих ТУ. Поряд з тим, ряд ГОСТІВ які зазначені в даному ТУ У 28.7-32127030-001:2006 ЗНАКИ ДОРОЖНІ недіючі: ГОСТ 15150 скасований 01.01.2022 року, ГОСТ 21631 скасований 01.01.21 року, ГОСТ 19903 скасований 01.01.2018 року, ГОСТ-19904 скасований 01.04.21 року, ГОСТ-12.2003 скасований 01.01.19 року, ДСТУ 3413 скасовано 01.01.2018 року, ДСТУ 3215 скасовано 29.03.2017 року, ДСТУ ГОСТ 166 скасовано 01.01.2019 року. - Вказати завод-виробника, гарантійний термін заводу виробника та країну походження товару (щодо кожного найменування товару) (у формі довідки в довільній формі). Учасник дану довідку не надав. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів ТОВ «ДОРОЖНІ ЗНАКИ» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» та додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.