Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 0d9884b1649e48129979940dfb9c377c
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 017 750,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Петрова |
Телефон: | +380504536101, +380442546631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації: Таблиця 1 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Вимагалось: Кваліфікаційна вимога: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яких учасник планує залучити до виконання зобов’язань по договору з обов’язковою вказівкою прізвища, ім’я, по-батькові особи, освіти, посади, загального стажу роботи та стажу роботи на займаній посаді. Надано учасником: Учасником надано довідку про наявність працівників вих. №3 від 06.03.2023р. Надана довідка не містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та яких учасник планує залучити до виконання зобов’язань. 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано повну інформацію щодо п. 2 пп. 2.1 таб.1 Додатку 2 до тендерної документації; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформацію відповідно до пункту 2 пп.2.1 таб.1 Додатку 2 до тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку, що містить Інформацію відповідно до пункту 2 пп.2.1 таб.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: вказати працівників, які мають відповідну кваліфікацію та будуть виконувати плотерну порізку та друк на ПВХ плівці, згідно технічних вимог зазначених у Додатку 5 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-04-2023, 00:03
Період оскарження:
з 04-04-2023, 16:51 по 15-04-2023, 00:00
Документи: