Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 17ac43f9cdb946e7b3ee3ba4b879483a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 330 550,76 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
Телефон: | +380382641875 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
2 |
в поданій тендерній пропозиції ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД К" (Код ЄДРПОУ 14152707, за адресую: вулиця Шевченка будинок 41, місто Хмельницький, Хмельницька область, Україна, 29000) у інформації/документах: гарантійний лист- згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі; лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий); гарантійний лист Учасника про те, що поданий ним Статут є таким, що відповідає тому чинному Статуту Учасника зареєстрованому відповідно до чинного законодавства України; лист-повідомлення про кінцевого бенефіціара; гарантійний лист Учасника на згоду про відтермінування платежу за товар, який закуповується до 90 календарних днів; гарантійний лист Учасника про те, що подана ним інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними; гарантійний лист про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь; лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій; гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника; довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору; довідка в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору, міститься посилання на Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, враховуючи, що замовником закупівлі є Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, а не Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, просимо усунути дану невідповідність . З метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції учаснику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД К" (Код ЄДРПОУ 14152707, за адресую: ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 41, місто Хмельницький, Хмельницька область, Україна, 29000) поданих у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція - 34928471-0 Матеріали для виготовлення дорожніх знаків і вказівників), «Матеріали для утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: Заготовки дорожніх знаків з кріпленнями», очікувана вартість – 1 330 550,76 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-14-011709-a необхідно надати наступні документи без посилання на Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради: 1. Гарантійний лист- згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі; 2. Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий); 3. Гарантійний лист Учасника про те, що поданий ним Статут є таким, що відповідає тому чинному Статуту Учасника зареєстрованому відповідно до чинного законодавства України; 4. лист-повідомлення про кінцевого бенефіціара; 5. Гарантійний лист Учасника на згоду про відтермінування платежу за товар, який закуповується до 90 календарних днів; 6. Гарантійний лист Учасника про те, що подана ним інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними; 7. Гарантійний лист про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь; 8. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій; гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; 9. Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника; 10. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору; 11. Довідка в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору. Відповідно до п. 40 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.