Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Код ДК 021:2015 : 34110000-1 Легкові автомобілі
ID закупівлі: 7a3492def23d4627adce5b29f9c3bd04
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 346 100,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 730,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фесун Ірина Юріївна |
Телефон: | +380382670456 |
E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 6/1 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мегакарс» (далі – Учасник), поданої для участі в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2022-11-29-011989-a за предметом закупівлі Автомобіль спеціалізований (код ДК 021:2015 : 34110000-1 Легкові автомобілі, уточнюючий код 34113300-5 Позашляхові засоби транспортні) виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією Замовника, зокрема: 1) відсутність у складі тендерної пропозиції річної фінансової звітності або фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за останній звітний рік, що унеможливлює підтвердження фінансової спроможності Учасника для поставки товару, що є предметом закупівлі, всупереч вимогам пп. 3.5 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам замовника, які наведені за показником # 3 табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасником надано фінансову звітність за 9 місяців 2022 року, однак положення ч. 2 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 до нього не застосовуються; 2) неподання у складі документів тендерної пропозиції листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що не відповідає п. 5.3.6 тендерної документації на закупівлю UA-2022-11-29-011989-a; 3) невідповідності у документах, що подані на підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів пропозиції Учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю. Так, Учасником подані: рішення одноосібного учасника ТОВ «Мегакарс» від 02.12.2022 № 02/12/22 про уповноваження генерального директора ТОВ «Мегакарс» Харуна Л.В. на підписання тендерної пропозиції та Договору про закупівлю, до якого додаються: Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Мегакарс» № 14/08/14 від 14.08.2014 р. з питання призначення на посаду генерального директора Харуна Л.В. з 18.08.2014 р. строком на 1 рік і укладання з ним трудового контракту; Наказ №7-к від 18.08.2014 р. про призначення генерального директора (Харуна Л.В.); Рішення одноосібного учасника ТОВ «Мегакарс» від 13.08.2021 № 13/08/21 про продовження перебування Харуна Л.В. на посаді генерального директора з 16.08.2021 до 15.08.2022 р. та укладання з ним трудового контракту на новий строк; Трудовий контракт від 13.08.2021 р. між ТОВ «Мегакарс» та Харуном Л.В. Згідно з доданими документами строк повноважень уповноваженої особи Учасника станом на момент подання тендерної пропозиції (з 29.11.2022 до 7.12.2022) на посаді генерального директора ТОВ «Мегакарс» не має належного документального підтвердження всупереч вимогам п. 3.1.5 тендерної документації на закупівлю UA-2022-11-29-011989-a. Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Ту ж саму норму встановлено абз. 1 п. 40 Особливостей, при цьому під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення вказаних невідповідностей Учаснику протягом наступних 24 годин необхідно завантажити в електронну систему закупівель: 1) річну фінансову звітність або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній (2022) звітний рік на підтвердження фінансової спроможності Учасника для поставки товару, що є предметом закупівлі; 2) лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції; 3) документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника чинне станом на момент подання тендерної пропозиції (протягом 120 днів, починаючи з 29.11.2022) у вигляді будь-якого з наявних документів: рішення одноосібного учасника про продовження перебування посадової особи на посаді генерального директора, виписку з протоколу учасників (засновників), наказ про призначення. Відповідно до ч. 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.