Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-11-2022, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
ID закупівлі: 9079ae32dc194d1e9a367b7b62512351
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 49 355,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 493,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
Телефон: | +380382641875 |
E-mail: | olenakp2021@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
0 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 10.06.2021 №202, та з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.22 р. № 1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п. 40 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно при розгляді тендерної пропозиції ФОП Мот Олег Олександрович (ІПН 3254809873, за адресую: вул. Кармелюка, буд.5/1 квартира 28, Хмельницький, Хмельницька область, Україна, 29000), процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 34310000-3 – Двигуни та їх частини (номенклатурна позиція – 34312000-7 Частини двигунів), «Запасні частини до двигуна», очікувана вартість – 49355,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2022-11-10-009276-a, виявлено підстави для виставлення вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції відповідно до п. 40 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в поданій тендерній пропозиції ФОП Мот Олег Олександрович (ІПН 3254809873, за адресую: вул. Кармелюка, буд.5/1 квартира 28, Хмельницький, Хмельницька область, Україна, 29000) відсутня інформація та/або документи, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною пропозицією: 1. Відсутність у тендерній пропозиції відповідно до Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 2 підтверджуючих копій документів до аналогічного договору (копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору). 2. Не належним чином оформлений Лист-відгук по аналогічному договору у відповідності до Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 2, а саме відсутність у Листі відгуку по аналогічному договору інформації про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки. 3. Відсутність у тендерній пропозиції відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 2 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідки в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору. 4. Відсутність у тендерній пропозиції відповідно до Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5 інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відсутність у тендерній пропозиції відповідно до Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Гарантійного листа учасника про те, що подана ним інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними. 6. Відсутність у тендерній пропозиції відповідно до Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» п. 5.3 «Порядок підтвердження інформації» Листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника. З метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ФОП Мот Олег Олександрович (ІПН 3254809873, за адресую: вул. Кармелюка, буд.5/1 квартира 28, Хмельницький, Хмельницька область, Україна, 29000) поданих у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 34310000-3 – Двигуни та їх частини (номенклатурна позиція – 34312000-7 Частини двигунів), «Запасні частини до двигуна», очікувана вартість – 49355,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2022-11-10-009276-a. необхідно надати наступні документи: 1. Підтверджуючі копії документів до аналогічного договору (копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору). 2. Належним чином оформлений Лист-відгук по аналогічному договір, з позитивним відзивом (виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі). У цьому листі-відгуку має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. 3. Довідку в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору. 4. Довідку що містить інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Гарантійний лист учасника про те, що подана ним інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними. 6. Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника. Відповідно до п. 40 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.