Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 3cde233d5ef94c55a4f83984bf9096cf
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 475 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38079323 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дмитро Карпук |
Телефон: | +380958582603 |
E-mail: | karpyk89@ukr.net |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Міцкевича, 23а |
3 |
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 39 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ПП "ПРАГМАТЕК" (надалі – Учасник), на закупівлю за предметом "Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери код ДК 021:2015(CPV) 34220000-5 (причіп для перевезення генератора, причіп)", процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-01-009225-a. На виконання пункту 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ПРАГМАТЕК" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати копія виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що видана пізніше 01.01.2022, завіреної уповноваженою особою та печаткою Учасника. В складі пропозиції ПП "ПРАГМАТЕК" надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що видана 07.10.2021 року, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати калькуляцію собівартості товару та довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. В складі пропозиції ПП "ПРАГМАТЕК" не надано калькуляцію собівартості товару та довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПП "ПРАГМАТЕК" шляхом надання в складі пропозиції копії виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що видана пізніше 01.01.2022, завіреної уповноваженою особою та печаткою Учасника, калькуляцію собівартості товару та довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.