Закупівлю оголошено - 18-02-2022, 14:51. Дата останніх змін - 01-01-2023, 00:00

Комплект меблів ЦМО

CMO furniture set

Закупівля:UA-2022-02-18-011255-b / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-02-18-008926-b
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-02-2022, 14:51
по 11-04-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2022, 14:51
по 21-04-2022, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2022, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-04-2022, 00:00

CMO furniture set

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-04-2022, 00:00

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект меблів ЦМО).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 24 060 000,00 грн. (двадцять чотири мільйони шістдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2022 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 721 800,00 грн. (сімсот двадцять одна тисяча вісімсот гривень 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 21.03.2022 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 240 600,00 грн. (двісті сорок тисяч шістсот гривень 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railways traffic-control equipment (CMO furniture set).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 34631000-9.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 24 060 000,00.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2022 (till 31.12.2022).10. Deadline for submission of tender proposals: 21.03.2022 18:00.11. Terms of payment: in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 721 800,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 21.03.2022 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 240 600,00;17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - not applied;18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.

ID закупівлі: 806d6d023aeb47f4b1b4e57e932939c1

Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Статус:Торги відмінено
Бюджет:24 060 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:240 600,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:41022900 Досьє YouControl
Контактна особа:Іващук Олег Григорович
Телефон:380443097552
E-mail:ivashchuk.o.g@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
16


Кваліфікаційні критерії
1. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Учасник підтверджує, що
2 - Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Характер існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Сума існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
2. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
3. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
6. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Способи підтвердження:
Заява
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД.
Статус: Архівована
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Дата архівування: 21-03-2022, 09:13:16
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД.
Статус: Архівована
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
Дата архівування: 21-03-2022, 09:13:17
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 18-02-2022, 14:48:40
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9; Умови оплати: відповідно до умов Договору Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 21.03.2022 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки – ціна
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
45
Мінімальний крок аукціону:
240 600,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-02-2022, 14:48:39
Експортовано:21-03-2022, 09:13:24
Видалено:18-02-2022, 14:50:39
Експортовано:18-02-2022, 14:48:39
Експортовано:18-02-2022, 14:48:39
Експортовано:18-02-2022, 14:48:39
Експортовано:21-03-2022, 09:13:16
Експортовано:21-03-2022, 09:13:15
Видалено:18-02-2022, 14:48:39
Експортовано:21-03-2022, 09:13:15
Видалено:18-02-2022, 14:48:39
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект м`яких меблів

Upholstered furniture set

25
комплект
Україна, Відповідно до документації,
по 31-12-2022
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект меблів ЦМО). В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 24.02.2022,було порушено терміни надання відповідей, також змінено реальну потребу замовника, в зв’язку з чим відмінити процедуру закупівлі на підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». Вирішено: 1) Відмінити закупівлюна підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону:«неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень»та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

01-01-2023, 00:00

Період оскарження:

з 21-12-2022, 15:32 по 01-01-2023, 00:00

Документи:

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ