Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 16 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 48 772,59 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Військова частина А1872 |
| ЄДРПОУ: | 26615182 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Федорець |
| Телефон: | 380500446472 |
| E-mail: | uo_a1872@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |