| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 361 498 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 614,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина A3955 |
| ЄДРПОУ: | 07954406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Пінська |
| Телефон: | +380960322910 |
| E-mail: | zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 67701, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська |
0 |
Повідомлення Учаснику ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-08-14-012150-a у складі пропозиції. Учасником ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" з метою участі в закупівлі UA-2025-08-14-012150-a було надано пропозицію. 1. Відповідно до вимоги п. 14.2 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надаються «Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису пропозиції (сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів)» На виконання вказаної вимоги Учасником в складі пропозиції надано Наказ №1 від 16.07.2024 року про призначення директора ТОВ. У тексті вказаного наказу зазначено, що призначення директора ТОВ відбувається згідно протоколу загальних зборів №1 від 09 липня 2024 року. В той же час в складі пропозиції Учасником надано протокол загальних зборів №1 від 15 липня року, яким створено товариство, затверджено Статут Товариства та обрано (призначено) директора. З аналізу наданих Учасником документів вбачається невідповідність зазначеної інформації. 2. Відповідно до вимоги п. 14.9 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «14.9. Проект договору, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №2 до оголошення) або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s).» В складі пропозиції Учасника надано проект договору , підписаний з використанням КЕП Учасника, однак підписаний проект договору відрізняється від проекту договору, затвердженого Додатком №2 до Оголошення, а саме в затвердженому Замовником проекті Договору в п. 7.7 відсутнє посилання на Господарський кодекс України. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступні документи: 1. Наказ про призначення директора товариства із зазначенням коректних реквізитів протоколу загальних зборів або роз’яснення з посиланнями на норми законодавства чи інші чинні документи щодо невідповідності дати протоколу №1 загальних зборів, зазначеної в наказі про призначення директора та дати самого протоколу. 2. Проект договору, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №2 до оголошення) або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s) саме в тій редакції, яка опублікована Замовником у даній закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.