Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
Категорія замовника: п. 1 , ч. 4, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Адреса замовника: 16651, Чернігівська обл., Ніжинський район., с. Талалаївка, вул. Незалежності, 8.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 115 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04415258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярмоленко Сергій Михайлович |
| Телефон: | 0463165340 |
| E-mail: | srtua@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 16651, Україна, Чернігівська область,Талалаївка, вул.Незалежності, буд.8 |
0 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду наступної тендерної пропозиції від учасника ТОВ "КРОП КОНТРОЛ" (45234667) у процедурі закупівлі № UA-2025-08-05-011654-a виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідну до п. 1.1.1. Таблиці 1 Додатку №1 тендерної документації згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником вимагалося від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі) не менше двох договорів, Учасником надано довідку в довільній формі та скан копію договору на один аналогічний договір. Учаснику надати оновлену довідку на аналогічні два договори з однаковими кодами ДК 021:2015 (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), відповідно до коду ДК за предметом закупівлі; 2. Згідно абзацу 21 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось «накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо» - учасником ТОВ "КРОП КОНТРОЛ" (45234667) було накладено на пропозицію УЕП - удосконалений електронний підпис, а потрібно КЕП – кваліфікований електронний підпис. Учаснику потрібно підписати пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3. Відповідно до пункту 10 Додатку №3 тендерної документації вимагалось надати за шаблоном Лист-згоду про обробку персональних даних, учасником надано власний варіант листа. Надати Лист-згоду, як прописано в пункті 10 Додатку №3 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідну до п. 1.1.1. Таблиці 1 Додатку №1 тендерної документації згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником вимагалося від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Учасником надано довідку в довільній формі та скан копії договорів на два аналогічні договори з різними кодами ДК 021:2015, що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації. Учаснику надати оновлену довідку на аналогічні договори з однаковими кодами ДК 021:2015 (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), відповідно до коду ДК за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.