5.1. Строк поставки товару - до 31.10.2025 року. 5.2. Місце поставки товарів: Полтавська область,м.Миргород,вул.Гоголя,10. Строк поставки товару може бути змінений за згодою сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Послуги з транспортування, розвантаження, встановлення, налаштування і введення в експлуатацію обладнання здійснюються силами та за рахунок Постачальника, окремо не сплачуються та включаються до вартості Товару. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару. Пакування Товару: Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. 5.3. Замовник має право пред'явити претензію Постачальнику по кількості та якості товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред'являється Постачальнику, по кількості – у день прийому-передачі товару, по якості – в будь-який момент впродовж дії даного Договору.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 126 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Опорний заклад освіти " Миргородська гімназія №3 Миргородської міської ради Полтавської області" |
| ЄДРПОУ: | 23280506 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бура Ліна Михайлівна |
| Телефон: | +380972483652 |
| E-mail: | lbura120@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 37604, Україна, Полтавська область,Миргород, вул.Гоголя,10 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. Згідно Постанови від 31.12.2024р. №1554 Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році Закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку, а саме Закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року. Абзац 5 пункту 9 Постанови 1554, у разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення, так, як була допущена помилка і неможливість технічного виправлення в системі,а саме система електронного каталогу дозволила вказати модель інтерактивної панелі ,тому було прийнято рішення про відміну даної закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-08-2025, 15:45
Документи: