| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 271 150 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 711,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 14099344 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Думітро Вікторія Олексіївна |
| Телефон: | +380577062545 |
| E-mail: | zakupivli@kh.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61022, Україна, Харківська область,місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
Відповідно до тимчасової лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на ІІІ квартал 2025 року від 30.06.2025. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи (протокол №40 від 08.08.2025) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація,які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник повинен надати підтвердження досвіду постачання аналогічного товару (IP телефон) у вигляді: Копії щонайменше одного аналогічного договору та копії видаткової накладної, яка підтверджує факт постачання. Документи мають бути оформлені належним чином та містити дату, та інформацію, яка дозволяє ідентифікувати товар, постачальника та замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надано копію одного аналогічного договору, проте не надано видаткової накладної, яка підтверджує факт постачання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копії видаткової накладної, яка підтверджує факт постачання (ІР-телефонів) за договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.