1. Закупівля проводиться відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами). 2. Закупівля товарів здійснюється за КЕКВ 2260 3. Джерело фінансування - субвенції з місцевого бюджету. 4. Постачання товару здійснюється партіями відповідно до заявок Замовника. 5. У разі, якщо Учасник є платником ПДВ, то, під час формування та подання пропозиції, необхідно врахувати вимоги підпунктів 4 та/або 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, в частині звільнення від оподаткування податком на додану вартість певних операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 720 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| ЄДРПОУ: | 14321765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубовик Руслан Анатолійович |
| Телефон: | 380934548948 |
| E-mail: | RDubovyk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Чернігівська область,Чернігів, |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.