Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 115 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницька обласна прокуратура |
| ЄДРПОУ: | 02909909 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Миколайович Франчук |
| Телефон: | +380432670070 |
| E-mail: | prokvin_mtz_spp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Монастирська, 33 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовник надсилає повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист згоду з проєктом договору (файл «Лист згода з проєктом договору.pdf») не згідно з додатком 5 до тендерної документації, в якому не зазначено номер ідентифікатора закупівлі у електронній системі «Prozorro». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено зокрема надання учасником в складі тендерної пропозиції, листа-згоди з проєктом договору, згідно із додатком 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновлені:1) лист-згоду з проєктом договору, згідно із додатком 5 до тендерної документації. НАГАДУВАННЯ: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.