Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 841 128 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 205,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43983521 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паламарчук Ірина Михайлівна |
| Телефон: | +380464721432 |
| E-mail: | monvo21@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19100, Україна, Черкаська область,Монастирище, вул.Соборна,121 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мірошник Владислава Андрійовича в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі Шкільні меблі, навчальне обладнання та приладдя (ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі) (UA-2025-07-23-000658-a), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - згідно підпункту 1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими відповідними полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника цієї процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і у тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - відомості про Учасника , згідно додатку №1; - форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно додатку №2; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації; - Інша інформація встановлена відповідно до законодавства передбачена умовами цієї документації згідно Додатка 7. В складі пропозиції учасник ФОП Мірошник Владислав Андрійович: - надав відомості про Учасника (для фізичної особи), згідно додатку №1, але в пункті 1 вказав своє прізвище та ім’я, а згідно вимог тендерної документації необхідно надати- Прізвище, ім'я, по батькові; - надав додаток 2, форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», який не відповідає технічній специфікації, наданій учасником в складі його тендерної пропозиції; - надав Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі два договори за 2020 рік та один за 2022 рік, а згідно вимог пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 4 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2021 року із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові та контактний телефон), а також для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів та лист-відгук із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання; - надав неповністю заповнений проект договору згідно Додатку 6 , а саме не заповнив інформацію про найменування Постачальника, не вказав в пункті 2.6. Гарантійний термін на товар, Додаток 1 «Специфікація» викладається на етапі укладення договору про закупівлю з Переможцем процедури закупівлі відповідно до тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі., згідно п.2. додатку 7 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» учасник надає заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) учасником проект Договору, згідно Додатку № 6 до тендерної документації. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - відомості про Учасника , згідно додатку №1 з повною інформацією; - Тендерну пропозицію, згідно додатку №2, яка відповідає технічній специфікації; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації, а саме довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2021 року із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові та контактний телефон), а також для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів та лист-відгук із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання; - заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) учасником проект Договору, згідно Додатку № 6 до тендерної документації; В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.