Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 320 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 321,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38212105 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Марченко |
| Телефон: | +380522557516 |
| E-mail: | a.a.marchenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25003, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34 |
3 |
Повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Сови Сергія Юрійовича ідентифікаційний код в ЄДР 2474003474 (надалі – Учасник 1) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-07-15-011129-a Замовник встановив наступні невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника 1. 1. Абзац три пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу до учасника або уповноваженої особи учасника під час подання тендерної пропозиції накласти на всю тендерну пропозицію разом із додатками кваліфікований електронний підпис згідно п.3 Порядку 1082, затвердженого наказом МЕРТУ 11 червня 2020 із змінами. Під час перевірки замовником електронного кваліфікованого підпису учасника повинні відображатися: прізвище та ім’я, по-батькові учасника/уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції. Якщо учасник є юридичною особою, крім прізвища, ім’я, по-батькові уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції кваліфікований електронний підпис має містити назву учасника (юридичної особи і її ідентифікаційний код (ЄДРПОУ). Крім того, кваліфікований електронний підпис має відображати наступні відомості: тип підпису: «Кваліфікований»; сертифікат: «Кваліфікований»; тип носія: «Захищений» (абзац десятий пункт 2 Розділ І Додатку 1 до тендерної документації). Перевіркою інформації електронного підпису Учасника 1 в електронній системі закупівель та на вебсайті МВС czo.gov.ua/verify Замовник встановив, що тип електронного підпису Учасника 1 – «Удосконалений». Сертифікат: «Кваліфікований»; тип носія: «Незахищений». Встановлена Замовником невідповідність щодо електронного підпису Учасника 1 підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей. 2. В пункті 5 розділу І, в пункті 3 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника надати письмово від свого імені пояснення про підставу не включення ПДВ до ціни своєї тендерної пропозиції, якщо учасник відкритих торгів не є платником ПДВ і в електронному полі учасника відсутня технічна можливість самостійно вказати ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Учасник 1 в складі тендерної пропозиції надав файл: «Довідки та гарантійні листи.pdf», «Витяг з реєстру ЄП.pdf». В файлі «Довідки та гарантійні листи.pdf» наявний документ «Довідка про відсутність свідоцтва» від 18.07.2025 № 5 в якій зазначено, що ФОП Сова С.Ю. є платником єдиного податку – 2 група, що також підтверджується наданим Учасником 1 витягом № 46861 з реєстру платників єдиного податку. Проте, в складі тендерної документації відсутні письмові пояснення Учасника 1 щодо не включення до запропонованої ним ціни ПДВ. Встановлена Замовником невідповідність в інформації тендерної пропозиції Учасника 1 підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей. 3. В пункті 9 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника надати документи, що підтверджують інформацію про його відповідність визначеному Замовником кваліфікаційному критерію згідно Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: договір або договори разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою (додатки та/або додаткова угода/додаткові угоди надаються у разі їх укладення), за якими учасник своєчасно і повністю виконав свої зобов’язання. До договору (договорів) долучити акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову накладну (видаткові накладні) на товар. Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором, а також містити інформацію щодо обсягу (кількості) поставленого товару та його вартість (ціну); відгук від контрагента/контрагентів з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), які надано учасником у складі тендерної пропозиції. Відгук може бути створений в один із способів: у паперовому вигляді на фірмовому бланку контрагента та повинен мати підпис представника контрагента, завірений печаткою (у разі її використання) або у формі електронного документу, на який накладено електронний підпис представника контрагента, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Відгук у формі електронного документу має містити всі елементи, які вимагаються до документів, створених в електронній формі, згідно норм чинного законодавства. Відгук має містити дату складання, вихідний номер, а також інформацію щодо дати укладення та номеру виконаного договору, ціну договору та/або фактично сплачену суму за товар, відомості щодо його виконання. Учасник 1 в складі тендерної пропозиції відгук від контрагента за аналогічним договором не надав. Встановлена Замовником невідповідність підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей. 4. В пункті 10 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності товару вимогам, які встановлені Замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація» надати інформацію та підтвердні документи. Зокрема в пункті 3 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації вказано: «на підтвердження відповідності Товару стандарту (стандартам) та/або Технічному регламенту (регламентам), та/або технічним умовам виробника тощо для даного виду Товару. Учасник надає: сертифікат якості/відповідності та/або паспорт на Товар, та/або декларацію про відповідність, та/або інший документ. Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасник наведеного вище документу не має учасник надає гарантійний лист з підтвердженням про те, що на момент поставки Товару надасть відповідний документ (документи) згідно умов, визначених в договорі про закупівлю. Учасник 1 в складі тендерної пропозиції надав файл «Довідки та гарантійні листи.pdf» в якому наявний документ «Лист-гарантія» від 18.07.2025 № 8 зміст якого частково відповідає вимозі, що встановлена Замовником в пункті 3 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Встановлена Замовником невідповідність підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей. 1. Отже, Замовник пропонує Учаснику 1 виправити встановлені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення в електронній системі закупівель. Зокрема, на усунення невідповідностей необхідно: 1) накласти на всю тендерну пропозицію разом із додатками до неї кваліфікований електронний підпис Учасника 1, який має містити наступні дані: Тип носія особистого ключа: «Захищений». Тип підпису: «Кваліфікований». Сертифікат: «Кваліфікований»; 2) надати письмові пояснення щодо підстави не включення ПДВ до ціни його тендерної пропозиції; 3) надати відгук від ПрАТ «Кіровоградобленерго» з інформацією про виконання договору Д-407 про закупівлю товарів від 05.03.2025; 4) надати гарантійний лист з інформацією зміст якої має відповідати п. 3 Розділу 3 додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.