Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам, на даний вид товару. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: згідно кошторисних призначень Головного управління ДСНС України у м.Києві на 2025 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій, як середньоринкова вартість на даний вид товару.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 501 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 509,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 38620155 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kyiv.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Єлизавета Гречановська |
| Телефон: | +380442783698 |
| E-mail: | y.hrechanovska@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
1 |
У зв’язку з значним об’ємом документів тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІР СОМ", код ЄДРПОУ: 32338465, які необхідно розглянути щодо відповідності їх технічним вимогам до предмету закупівлі, Замовником прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції даного Учасника відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: - На виконання вимог п. 1 Кваліфікаційних критерії Додатку 2 до тендерної документації, учасник надав документи фінансової звітності, а саме: Баланс (форма № 1) та Звіт про фінансові результати (форма 2) за 1 квартал 2025 року, що не дає можливості встановити чи становить обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період не менше 50% ніж очікувана вартість предмета закупівлі. - Учасником не надано Звіт про рух грошових коштів (форма 3) з відміткою про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом) та не надано довідку пояснення щодо неможливості подання такого документу із зазначенням інформації про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Документи фінансової звітності за останній звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма 2), Звіт про рух грошових коштів (форма 3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше 50% ніж очікувана вартість предмета закупівлі. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації;. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати: 1. Документи фінансової звітності за останній звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт про фінансові результати (форма 2), Звіт про рух грошових коштів (форма 3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше 50% ніж очікувана вартість предмета закупівлі. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації;.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.