Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 957 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 109 573,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 45021701 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каріна Керімова |
| Телефон: | +380684506823 |
| E-mail: | uproboronazakup@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
7 |
Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП Чайківська Ольга Михайлівна. У зв’язку з великим обсягом оголошених процедур закупівель Замовником в електронній системі закупівель та необхідністю додаткового часу на детальний розгляд та перевірку документів тендерної пропозиції Учасника у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 20.08.2025 року включно. За протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 30.07.2025 року № 387 прийнято рішення: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чайківська Ольга Михайлівна на 20 робочих днів, а саме до 20.08.2025 року включно. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чайківська Ольга Михайлівна відповідно до частини 10 статті 29 Закону.
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 10 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку або свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв/ витягів.» При цьому, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції Відомостей про учасника (файл під найменуванням: «Відомості про Учасника.pdf») ФОП Чайківська Ольга Михайлівна має статус платник єдиного податку 3 групи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель документ визначений пунктом 10 додатку 3 до тендерної документації, а саме: копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.