Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 181 214 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 812,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Денисов Антон Євгенович |
| Телефон: | 380442491059 |
| E-mail: | Denysov.AY@ua.energy |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ" по закупівлі: «32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання Базові станції SIP-DECT та комплектуючі до них» до 20 робочих днів.
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати договір(и) аналогічний(і) за предметом закупівлі або витяг(и) з договору(ів) аналогічного (их) за предметом закупівлі (з додатком (ами)), виконаний(і) повністю або частково у 2022-2025 роках. Документ(и) має бути наданий як копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». У документах (файл «Договір Укренерго.pdf», «договір_23_-016712-23 від 02.11.2023.doc.pdf» та «Договір_поставки_№_23-016732-23_від_11.10.2023р._з_QR-кодами.pdf»), які Учасник надав на виконання вимоги пп. 1.1. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації відсутні власноручні або електронні підписи уповноважених сторін договору. 2. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). Документ(и) має бути наданий як копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання 2 електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Серед документів пропозиції Учасника відсутні документи на виконання вимоги пп. 1.2. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Підпункт 1.1. пункт п. 1. Додатку 2 до тендерної документації. Підпункт 1.2. пункт п. 1. Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати договір(и) аналогічний(і) за предметом закупівлі або витяг(и) з договору(ів) аналогічного (их) за предметом закупівлі (з додатком (ами)), виконаний(і) повністю або частково у 2022-2025 роках. Копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». 2. Учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне або часткове виконання договору аналогічного за предметом закупівлі, наданого згідно пп. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання передачі, або інший фінансовий документ). Копія документа, яка містить власноручні підписи уповноважених сторін договору (у сканованому вигляді в форматі PDF) або оригінал електронного документа з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.