Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: vladyslav_hrytsenko@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
2 |
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на перевірку документації тендерної пропозиції в частині відповідності кваліфікаційним критеріям учасника процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із вимогами тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС” (ЄДРПОУ 40170358) щодо закупівлі “32540000-0 Комутаційні щити (Шафа АВР100 (СТАВР-АWN-100-333-0100-54) або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 760 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – липень 2025 року”, до 20 робочих днів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС” (ЄДРПОУ 40170358) (далі – Учасник) щодо закупівлі “32540000-0 Комутаційні щити (Шафа АВР100 (СТАВР-АWN-100-333-0100-54) або еквівалент), очікувана вартість закупівлі – 760 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – липень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація щодо суми фактичного виконання договору, наявності/відсутності рекламацій за договором та номера процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua, що суперечить вимогам підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого шафи електричні та комутаційні (в тому числі шафи автоматичного включення резерву (АВР))) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності) *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого шафи електричні та комутаційні (в тому числі шафи автоматичного включення резерву (АВР))) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.