Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 47 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 235 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Світлана Михайлівна |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 07 липня 2025 року Замовником оголошено процедуру закупівлі товару: Ретранслятор для керування FPV дронами, бліндажник, код 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2025-07-07-000526-a). Учасником, що прийняв участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію є Фізична особа-підприємець Юдін Дмитро Олександрович (РНОКПП 3172419432). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол уповноваженої особи від 16.07.2025 року № 174/В, термін на усунення невідповідностей до 17 липня 2025 року 12:17 год.). Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення у встановлений термін. Однак, Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей помилково зазначено не усі невідповідності, що є у документах тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 07 липня 2025 № 164/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовником помилково не зазначено у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей про відсутність документа на вимогу підпункту 5.7 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, а саме про відсутність довідки в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. Враховуючи, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, Замовником допущено порушення (помилково не зазначено) щодо не описання інформації про відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника ще одного документа, а саме: «Довідки в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля», яке на даний час (на цьому етапі) неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушення описано вище у цьому протоколі. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-07-2025, 09:27 по 29-07-2025, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 07 липня 2025 № 164/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» № 11-07 від 14.07.2025, в якому зазначена певна інформація. Однак, Учасником у тексті документа зроблено посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі), що не відповідає даній закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням коректної інформації, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію, вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації тощо), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують отримання товару (накладні тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» № 09-07 від 14.07.2025 року (далі - Довідка), копія Договору № 161 про закупівлю товарів від 14 квітня 2025 року, копія видаткової накладної № UA-2025-03-18-014136-а від 01 травня 2025 р. із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником у Довідці не зазначено адреси та контактні телефони замовника та стан виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2025 роки та відповідні копії документів, а саме - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, підписаний фізичною особою-підприємцем Юдін Д.О. з відбитком печатки, однак цей проект договору: - завантажений не в повному обсязі, а саме без Додатку 1 до Договору (Специфікація), що є його невід’ємною частиною, - завантажений проект договору не відповідає проекту договору відповідно до Додатку 2 до Додатку 3 до тендерної документації, цієї закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаний та/або погоджений уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації), згідно вимог тендерної документації Замовника. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка учасника закупівлі» № 06-07 від 14.07.2025 року з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не зазначено: - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), а саме: фактична адреса учасника торгів, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із повною інформацією, згідно вимог тендерної документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.